Η ΠΑΕ θα εκμεταλλευτεί την ασφάλεια που προσφέρει η παρουσία Ζαγοράκη και τον βαθμό συσπείρωσης που θα καταγραφεί από την πώληση των διαρκείας, για να «κλείσει» σημαντικές χορηγίες. Στόχος της ΠΑΕ είναι η πώληση δεκαπέντε χιλιάδων διαρκείας. Βάζοντας στο ταμείο περίπου 5 εκατ. ευρώ, θα έχει τη δυνατότητα και τον χρόνο να δουλέψει χωρίς πίεση.
νέα διοίκηση της ΠΑΕ έπιασε δουλειά το τελευταίο 48ωρο και τα πρώτα δείγματα της λογικής που θα επικρατήσει εμφανίστηκαν στην καθημερινότητα του ΠΑΟΚ. Ο Θοδωρής Ζαγοράκης και τα τέσσερα μέλη του διοικητικού συμβουλίου έχουν ρίξει όλο το βάρος σε θέματα οικονομικού χαρακτήρα. Η μεγάλη φοβία του προέδρου είναι το οικονομικό, διότι από αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό η επιτυχία της προσπάθειας. Η νέα διοίκηση έχει ήδη βάλει τις προτεραιότητές της και σύντομα θα φανούν τα πρώτα αποτελέσματα.
Ακούγεται κλισέ στην οικογένεια του ΠΑΟΚ η «υποχρεωτική» πώληση των εισιτηρίων διαρκείας για να βγει η χρονιά. Η νέα διοίκηση προσπαθεί να φέρει κάποιες καινοτομίες, που θα παρουσιάσουν ένα προϊόν σαφώς πιο «φρέσκο» από τις προηγούμενες σεζόν. Πρέπει να ξεκαθαριστεί σε πρώτη φάση, ότι οι τιμές των εισιτηρίων διαρκείας θα είναι ίδιες με τις περσινές. Στόχος της διοίκησης του ΠΑΟΚ είναι η πώληση τουλάχιστον δεκαπέντε χιλιάδων από αυτά. Νούμερο που δεν είναι απίθανο, βάσει του υψηλού βαθμού συσπείρωσης που έφερε η παρουσία του Θοδωρή Ζαγοράκη στην ηγεσία της ΠΑΕ. Με ένα μέσο όρο 330 ευρώ στην τιμή των εισιτηρίων διαρκείας, αν επιτευχθεί ο στόχος των δεκαπέντε χιλιάδων, τότε ο ΠΑΟΚ θα έχει μέχρι τις αρχές Αυγούστου ένα ποσόν που πλησιάζει τα 5 εκατ. ευρώ. Για την ακρίβεια, 4,95 εκατ. ευρώ. Για να πετύχει η νέα διοίκηση της ΠΑΕ αυτό τον στόχο, θα δώσει μεγάλο βάρος στις ειδικές κατηγορίες φιλάθλων (οικογενειάρχες–επαρχία κ.λπ.). Η προβολή που θα γίνει είτε μέσα από το γραφείο Τύπου της ΠΑΕ είτε μέσω εναλλακτικών διαφημίσεων σε όλα τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης θα είναι άνευ προηγουμένου. Το κλειδί της επιτυχίας είναι τα εισιτήρια διαρκείας, γιατί αυτά θα δώσουν χρόνο στη νέα διοίκηση να δουλέψει πάνω σε άλλα σημαντικά οικονομικά θέματα.
Ταυτόχρονα με τα εισιτήρια διαρκείας τρέχουν και οι υποθέσεις των χορηγιών. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλει να εκμεταλλευτεί δύο νέα στοιχεία. Την παρουσία του Θοδωρή Ζαγοράκη στην ηγεσία της και την ασφάλεια που δημιουργεί αυτή, σε όσους θέλουν να επενδύσουν σε επίπεδο χορηγιών, και τον βαθμό συσπείρωσης που θα καταγραφεί από την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας. Ηδη στις πρώτες μελέτες που έγιναν, υπάρχει η σκέψη να διπλασιαστούν οι απαιτήσεις της ΠΑΕ προς όλους όσοι θελήσουν να διαφημιστούν. Είναι σαφές ότι η ΠΑΕ θα κινηθεί πρωτίστως στον ιδιωτικό τομέα, εκεί που υπάρχει πρόσφορο έδαφος για πιο ευέλικτες συμφωνίες. Τώρα, αν στον δρόμο της εμφανιστεί και κάποια κρατική –πλην ΟΠΑΠ– χορηγία, έχει καλώς.
Σύντομα ο πρώτος χορηγός, αυτός που θα μπει στα εισιτήρια διαρκείας, αναμένεται να ανακοινωθεί και ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι συμβάσεις που έχει στα χέρια του ο ΠΑΟΚ. Σκοπός της νέας διοίκησης είναι να προβληθούν ιδιαίτερα οι χορηγοί που πουλάνε προϊόντα του ΠΑΟΚ (ΠΑΟΚ Master Card, ΠΑΟΚ telephony κ.λπ.) και ήδη έχουν ξεκινήσει επαφές με σκοπό την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα παρουσιάζεται με την εταιρεία ΤΑΦ, που διαχειρίζεται τις διαφημιστικές πινακίδες της Τούμπας, αλλά και τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ΠΑΟΚ. Η ΠΑΕ θα ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση, γιατί θεωρεί ότι η συμφωνία είναι επιεικώς κακή. Το τι θα καταφέρει εξαρτάται και από τη διάθεση της ΤΑΦ, η οποία έχει το πάνω χέρι λόγω ρήτρας. Είναι ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στον ΠΑΟΚ ότι κάποιες από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ήδη έχουν ζητήσει από μόνες τους επαναδιαπραγμάτευση. Κάτι που οι Θεσσαλονικείς δεν θα το αφήσουν ανεκμετάλλευτο.
Το αγωνιστικό είναι ένα από τα σημαντικά θέματα που απασχολούν τη νέα διοίκηση. Αν όλα τα παραπάνω πάνε καλά, είναι σαφές πως το αγωνιστικό θα τύχει καλύτερης μεταχείρισης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα γίνουν εντυπωσιακές προσθήκες. Το ζητούμενο είναι η βελτίωση της κακής περσινής εικόνας της ομάδας στον αγωνιστικό χώρο. Ηδη τα σλόγκαν που αναζητούνται για τις διαφημιστικές καμπάνιες δεν εμπεριέχουν προσδοκίες για το αγωνιστικό τμήμα, αλλά προσβλέπουν στην επιστροφή του συλλόγου εκεί που του αρμόζει βάσει ιστορίας και δυναμικής του. Ο ρόλος του Ζαγοράκη είναι ο πιο σημαντικός για το αγωνιστικό τμήμα και αυτός που θα έχει λόγο σε όλα όσα συμβαίνουν, φαίνεται να είναι ο Βαγγέλης Πουρλιοτόπουλος, ο οποίος χρίστηκε χθες «ειδικός σύμβουλος συντονισμού». Ο 38χρονος πρώην τερματοφύλακας είναι ο άνθρωπος της απόλυτης εμπιστοσύνης του Θοδωρή Ζαγοράκη και αυτός που θα «χρησιμοποιηθεί» για να προχωρήσει θέματα με άκρα μυστικότητα.
Η πολύ προσεκτική προσέγγιση των οικονομικών θεμάτων, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη εικόνα του ΠΑΟΚ εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου, είναι οι στόχοι της σημερινής διοίκησης. Ο ΠΑΟΚ έφτασε στον πάτο και όποιος πιστεύει πως είναι σε θέση να αναστηθεί άμεσα, είναι γελασμένος. Η άκρως ρεαλιστική προσέγγιση των προβλημάτων του είναι το άλφα και το ωμέγα και από τα πρώτα δείγματα, αυτή είναι η λογική της διοίκησης του Θόδωρου Ζαγοράκη.