Στο χθεσινό συμβούλιο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, πέραν των σημαντικών αποφάσεων για τη Φόρμουλα 1 υπήρξαν και ορισμένες που αφορούν το πληγωμένο από τις αποχωρήσεις των ομάδων και τους κανονισμούς, πρωτάθλημα WRC. Κι ενώ φέτος έχουμε μόνο δύο ομάδες στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, Citroen και Ford με δύο επιπλέον θυγατρικές ομάδες, κι ενώ περιμέναμε του χρόνου αλλαγή των κανονισμών με εισαγωγή αυτοκινήτων S2000, η FIA ανακοίνωσε ότι τα τωρινά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να τρέχουν και το 2010 και θα βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μαζί με τα μελλοντικά (;) αλλά και τα S2000. \
Ουσιαστικά δηλαδή πήρε πίσω τις όποιες προτάσεις υπήρχαν για του χρόνου. Αυτό, πάντως, δεν είναι απαραίτητα κακό. Ισως Subaru και Suzuki που αποχώρησαν φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης μη έχοντας κυρίως η πρώτη έτοιμη λύση για αυτοκίνητο S2000 που θα αντικαθιστούσε το Impreza, να επανέλθουν στο πρωτάθλημα. Ομως τα τωρινά αυτοκίνητα δεν θα μπορούν να τρέξουν μετά το 2011. Ωστόσο το 2010 θα μπορούν να μπουν στο πρωτάθλημα και όσες ομάδες έχουν ήδη έτοιμο αυτοκίνητο S2000 και τρέχουν σε άλλους θεσμούς, όπως το IRC (Fiat με Grande Punto Abarth, Peugeot με 206, Skoda με Fabia κ.ά.).
Πρόκειται για μια ανάμεικτη κατάσταση ώστε να γίνει ένα πρωτάθλημα με πολλές συμμετοχές σε μια δύσκολη οικονομικά εποχή, τη στιγμή που φέτος ο αριθμός των αυτοκινήτων σε ένα ράλι μπορεί να είναι μόλις 32, όπως στην Κύπρο την περασμένη εβδομάδα. Το 2011 και το 2012 τα αυτοκίνητα του WRC θα βασίζονται σε προδιαγραφές Super 2000 με κιτ βελτίωσης στο αμάξωμα και στην αεροδυναμική. Θα υπάρχουν συγκεκριμένοι τεχνικοί κανονισμοί για περιορισμό του κόστους σε κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων. Το όριο των στροφών παραμένει στις 8.500 σ.α.λ. για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως προδιαγραφών. Για το 2013 τα Super 2000 θα χρησιμοποιούν κινητήρα turbo 1.6 lt. Ομως θα επανεξεταστεί το ζήτημα.
Στον τομέα περιβάλλον μια επιτροπή της FIA ανέλαβε να συζητήσει με κατασκευαστές αυτοκινήτων, εθνικές λέσχες αυτοκινήτου και άλλους φορείς, διάφορες προτάσεις για περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων. Στην πρώτη συνάντηση αναφέρθηκε ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ρυπαίνει ελάχιστα και δεν είναι ανάγκη άμεσα να ληφθούν αποφάσεις. Ωστόσο θα δρομολογηθούν εξελίξεις για τεχνολογικές λύσεις που θα αφορούν ευρύτερα τη βιομηχανία αυτοκινήτου, με πιο οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρες για όλα τα πρωταθλήματα. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι ελεύθερο το πεδίο για πάσης φύσεως κινητήρες, βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικών συστημάτων, βιοκαυσίμων κ.ά., αρκεί να είναι αποδοτικοί. Διαφορετικά δεν θα μιλούσαμε για αγώνες ταχύτητας, αλλά για… δρόμους αντοχής!