Παρά τη διεθνή οικονομική κρίση ή ύφεση για πολλούς, η οποία ξεκίνησε το τελευταίο κυρίως δίμηνο του 2008 και συνεχίζεται ακόμα (χωρίς να είναι ορατό το τέρμα της), αρκετές μάρκες της βιομηχανίας αυτοκίνητου μπόρεσαν και κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων την περσινή χρονιά. Βέβαια το 2009 θα είναι όπως φαίνεται χρονιά κάμψης, αλλά προς το παρόν θα σταθώ στα θετικά στοιχεία του 2008 που βρήκε την Audi, για πρώτη φορά στην ιστορία της, να πουλά πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες (συγκεκριμένα 1.003.400) παγκοσμίως, αύξηση της τάξης του 4,1% σε σχέση με το 2007 (964.151).

Επίσης, μολονότι ο Δεκέμβριος ήταν πολύ χαμηλά εμπορικά, η Audi με το λανσάρισμα του νέου Q5 και την ανανεωμένη γκάμα του A4 αύξησε κατά 17,4% τις πωλήσεις της (82.800) έναντι του Δεκεμβρίου του 2007. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους η μάρκα παρουσίασε 12 καινούργια και ανανεωμένα μοντέλα, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων για 13η συνεχή χρονιά, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για τη γερμανική μάρκα. Από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας ήταν το Audi A4 sedan, που έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη τον Νοέμβριο του 2007, το Audi A4 Avant που ακολούθησε τον Απρίλιο, οι αναβαθμισμένες εκδόσεις των A3, A6 και το ολοκαίνουργιο Audi Q5. Αξιοσημείωτη αύξηση παρουσίασε η Audi στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας - Ειρηνικού. Στη Δυτική Ευρώπη πούλησε 667.000 οχήματα, ήτοι 2,5% πάνω από το 2007 και σε Ασία-Ειρηνικό πούλησε 155.100 αυτοκίνητα, συν 15,6% από το 2007.

Στις ΗΠΑ, την τρίτη σε μέγεθος αγορά για τη μάρκα, οι πωλήσεις του 2008 έφθασαν στις 87.760 μονάδες, μείωση κατά 6,1% έναντι του 2007, ενδεικτικό της κρίσης στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Στη χώρα μας η Audi αύξησε κατά 11,5% τις πωλήσεις της από το 2007 με 6.888 αυτοκίνητα. Μεσούσης της κρίσης η Audi ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την πολιτική που έχει σχεδιάσει χωρίς σημαντικές περικοπές.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube