Το 2008 πουλήθηκαν στη χώρα μας 267.242 νέα αυτοκίνητα, ήτοι περίπου 4,7% κάτω από το 2007 (279.794 μονάδες). Οσον αφορά τις μάρκες, η Toyota ηγήθηκε και πάλι της αγοράς με 26.468 Ι.Χ. αλλά με περίπου 1.250 αυτοκίνητα κάτω από το 2007, επειδή δεν είχε κάτι καινούργιο σε προϊόν. Μόνο η δύναμη της μάρκας στην Ελλάδα αρκεί για να παραμένει επικεφαλής. Μείωση κοντά στις 1.000 μονάδες είχε η VW, που ήταν δεύτερη σε πωλήσεις (3η το 2007), παρά το γεγονός ότι και Tiguan φρέσκο είχε και πολλές εκδόσεις του Golf με κινητήρες TSI.
Η 3η Opel (2η το 2007) έχασε περίπου 2.500 μονάδες, αν και είχε μόνο το Agila ως νέο. Λίγο πάνω κινήθηκε η Hyundai σε πωλήσεις με το νέο i10. Η Ford δέχθηκε μείωση με περίπου 3.300 μονάδες επειδή συντηρήθηκε με το facelift του Focus αλλά θεωρώ ότι με νέο Fiesta και Ka τη νέα (δύσκολη) χρονιά μπορεί να κάνει πολύ μεγάλες πωλήσεις. Με παραπάνω 2.300 Ι.Χ. έκλεισε η Fiat, η οποία συνεχίζει την ανοδική πορεία, έχοντας μπει σε καλύτερη φάση διεθνώς. Το νέο 500αράκι βοήθησε πολύ και παραδοσιακά το Panda. H Suzuki έπεσε 1.100 αυτοκίνητα αλλά κρατιέται με τα τετρακίνητα: Grand Vitara, Jimny και SX4.
H Nissan ανέβηκε λίγο βοηθούμενη από το Qashqai και το X-Trail, ενώ σημαντική πρώτη είχαν δύο γαλλικές μάρκες: Peugeot (2.300 I.X.) και Citroen (4.200 I.X.). Η δεύτερη ουσιαστικά φέτος θα λανσάρει τις ισχυρές εκδόσεις του C4, ενώ έρχεται και νέο C3 Picasso. Η Skoda είχε κι αυτή μείωση αλλά σχετικά μικρή, με περίπου 540 Ι.Χ. λιγότερα, έχοντας ουσιαστικά τρία μοντέλα στην γκάμα που τραβούν τις πωλήσεις (Fabia, Octavia, Superb). Με 110 αυτοκίνητα πιο κάτω έκλεισε το 2008 η Seat, μέλος του ομίλου VW. Η ισπανική μάρκα με το νέο Ibiza σε φουλ χρονιά μπορεί να κινηθεί καλύτερα φέτος.
Ισα βάρκα ίσα νερά για τη Mercedes (8.800 Ι.Χ.), η οποία είχε δύο πρωτιές σε κατηγορίες μοντέλων (μεσαία/C Class – μεγάλα/E Class). Πολύ μεγάλη αύξηση κατά 2.800 αυτοκίνητα παρουσίασε η Mazda, η οποία διευρύνει συνεχώς το μερίδιό της στην αγορά. Είχε αιχμή του δόρατος το νέο Mazda2 σε δύο αμαξώματα (3θυρο, 5θυρο). Στις πολυτελείς και σπορ μάρκες η Saab είχε μείωση κοντά στα 250 αυτοκίνητα, η Land Rover 100, άλλα τόσα η Porsche, η Jaguar έκλεισε με συν 6, η Ferrari με μείον 3, όσα και η Bentley, η Maserati επίσης με συν 6 και η Lamborghini με συν 1. Νέα είσοδο είχαμε από την πολυτελή Infiniti (θυγατρική Nissan) με 12 αυτοκίνητα.