Τη στιγμή που όμιλοι κολοσσοί στον χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου έχουν σταματήσει να κατασκευάζουν αυτοκίνητα στα εργοστάσια επί 3-4 εβδομάδες και ορισμένες εταιρείες προχώρησαν σε μείωση προσωπικού κατά εκατοντάδες (Volvo) ή χιλιάδες θέσεις (Renault - Nissan), η Porsche λειτουργεί διαφορετικά. Η γερμανική μάρκα θεωρείται και είναι κερδοφόρος. Ηδη έχει εξασφαλίσει το πλειοψηφικό πακέτο του ομίλου της VW, που ελέγχει τις μάρκες VW, Audi, Seat, Skoda και Lamborghini, όχι μόνο από οικονομική ευμάρεια, αλλά και επειδή πρέπει να έχει από το 2011 μέσο όρο εκπομπών στα αυτοκίνητα του ομίλου της (όπως όλες οι μάρκες) τα 130 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Συνεπώς χρειάζεται μοντέλα με μικρότερου κυβισμού κινητήρες κι αυτά τα βρίσκει στη VW.
Παρά τους χαλεπούς καιρούς στην οικονομία, η Porsche προνόησε και μείωσε τα αποθέματά της στις ΗΠΑ, θέτοντας ως στρατηγική την παραγωγή ενός αυτοκινήτου λιγότερου παρά να έχει ένα αυτοκίνητο παραπάνω στοκ. Εξάλλου, ανακοίνωσε τα στοιχεία του οικονομικού έτους 2007/08 (έως 31 Ιουλίου), που δείχνουν ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,2% (98.652 μονάδες), όπως και ο κύκλος εργασιών κατά +1,3% (7,46 δισ. ευρώ), με ρεκόρ πωλήσεων Cayenne (45.478). Η σειρά 911 πούλησε 31.423 μονάδες, ενώ Boxster και Cayman έφτασαν τις 21.747. Παρά τη μείωση των πωλήσεων στις παραδοσιακές αγορές της Γερμανίας (-5,5%) και της Β. Αμερικής (-3,1%), αύξησε τις πωλήσεις της σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, σε Ρωσία, Κίνα και Ινδία. Εκεί σκοπεύει να διεισδύσει περισσότερο με το νέο σπορ τετραθέσιο και τετράθυρο μοντέλο Panamera, που θα λανσαριστεί το 2009. Οσον αφορά την παραγωγή, το εργοστάσιο της Λειψίας έφθασε στο όριο (48.497 Cayenne), ενώ το εργοστάσιο της Στουτγκάρδης μείωσε τις 911 και Boxster (-12%).
Ομως αυξήθηκαν οι θέσεις εργασίας (+5,4%), φθάνοντας στα 12.202 άτομα. Θα προστεθούν ακόμη 600 με την παραγωγή της Gran Turismo Panamera. Ενα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο συμπεριφοράς είναι ότι η Porsche έδωσε μπόνους 6.000 ευρώ σε κάθε εργαζόμενό της που δουλεύει από την 1η Αυγούστου 2007. Τα 3.800 ευρώ ήταν για τα καλά αποτελέσματα λειτουργίας, τα 700 ευρώ για τα θετικά οικονομικά στοιχεία και τα 1.500 ευρώ για τον εορτασμό των 60 χρόνων της μάρκας. Τέλος, η Porsche δημιούργησε γραφείο στην Πράγα για να ελέγχει καλύτερα την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τον Καύκασο (Καζακστάν) και τα σημαντικά γι' αυτήν Βαλκάνια (Ελλάδα, Τουρκία). Μάλιστα…