Ηταν αναμενόμενο ύστερα από τις τελευταίες εξελίξεις να υπάρξει πτώση των πωλήσεων στα Ι.Χ. τον μήνα Σεπτέμβριο. Γενικά παρατηρείται μια μικρή κάμψη στην αγορά, η οποία ίσως μεγαλώσει το επόμενο διάστημα μέχρι το τέλος του έτους, παρά την έλευση σημαντικών μοντέλων στην αγορά. Μολονότι τα τεκμήρια δεν θα ισχύσουν για όλους τους κυβισμούς αυτοκινήτων, αλλά για όσα είναι πάνω από 2.000 κ. εκ. και ουσιαστικά θα πρόκειται για τεκμήρια χρήσης, δηλαδή πόσα χρειάζεται κάποιος να ξοδέψει το χρόνο για να κυκλοφορεί ένα τέτοιο όχημα, εντούτοις τα τελευταία γεγονότα με τις αλλαγές των επιτοκίων και την οικονομική αβεβαιότητα ίσως δημιουργήσουν προβληματισμό στους αγοραστές. Κατά τη γνώμη μου, η ελληνική οικονομία μάλλον δεν θα επηρεαστεί από την κρίση στις ΗΠΑ, όπως και οι περισσότερες ευρωπαϊκές οικονομίες. Γι’ αυτό χρειάζεται η Ευρωπαϊκή Ενωση, για να έχει πυγμή και να είναι ανεξάρτητη από την Αμερική, όσο της επιτρέπουν οι συναλλαγές της. Οφείλουμε όλοι να έχουμε αυτοσυγκράτηση, να ελέγχουμε πού ξοδεύουμε και γιατί τα χρήματά μας, δηλαδή να είμαστε συνειδητοποιημένοι αγοραστές. Οι εταιρείες των αυτοκινήτων, κυρίως οι αμερικανικοί κολοσσοί, ίσως υποστούν κλυδωνισμούς επειδή δανείζονται δολάρια για τις επενδύσεις τους και οι τράπεζες στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού έχουν έλλειψη ρευστότητας.
Η κρίση είναι σχεδόν βέβαιη, αλλά το θέμα είναι να έχει μικρή διάρκεια και το μικρότερο δυνατό κόστος. Η αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους εμμέσως και εκατομμύρια άλλους που ασχολούνται με το χώρο γενικότερα. Τώρα, όσον αφορά τις πωλήσεις στην Ελλάδα, το Σεπτέμβριο πουλήθηκαν 18.825 Ι.Χ. έναντι 19.395 του αντίστοιχου περσινού μήνα και συνολικά 226.236 μονάδες από την αρχή του χρόνου, έναντι 228.290 μονάδων πέρυσι. Στον τομέα των μοτοσικλετών, αντίθετα, υπήρξε μικρή αύξηση με 9.884 μονάδες έναντι 9.465. Στο σύνολο έχουμε φέτος το 9μηνο 85.293 ενώ πέρυσι είχαμε 82.780. Αρα περισσότεροι καταφεύγουν στους δύο τροχούς. Ανοδικά κινήθηκαν και τα ελαφρά φορτηγά με 1.973, από 1.955 τον Σεπτέμβριο του 2007 και σύνολο 17.716 από 17.778 πέρυσι. Στις μάρκες των αυτοκινήτων η Toyota διατηρεί την πρωτιά και ακολουθούν Opel, VW, Hyundai, Ford, Suzuki, Fiat. Στις μοτοσικλέτες η Yamaha είναι επικεφαλής, ακολουθούμενη από Honda, Piaggio και Suzuki. Τέλος στα ελαφρά επαγγελματικά στην πρώτη τετράδα βρίσκονται Toyota, Nissan, Ford και Fiat.