Παρά το γεγονός ότι ο περασμένος μήνας ήταν γεμάτος από αργίες και απεργίες, εντούτοις ο Ελληνας, όπως κάλλιστα έχει αποδείξει στο παρελθόν, θα βρει χρόνο (και χρήμα) για να κάνει τις αγορές του. Οχι σε είδη καθημερινής ανάγκης, μια και σε αυτά δείχνει να κάνει περικοπές λόγω της συνεχιζόμενης ακρίβειας, αλλά σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.
Και είναι αλήθεια ότι αυτά σε αντίθεση με τις τάσεις της αγοράς, παραμένουν στο σύνολό τους στις ίδιες τιμές λόγω του σκληρού ανταγωνισμού. Με τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, το πρώτο τετράμηνο του 2008 έκλεισε με 107.307 καινούργια αυτοκίνητα να βγάζουν πινακίδες και να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, περισσότερα κατά 5.366 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Η τριάδα στην κορυφή παρέμεινε η ίδια: Toyota, Opel, VW, με τις δύο πρώτες να έχουν μικρή πτώση πωλήσεων και την τρίτη 25 αυτοκίνητα αύξηση. Αυτή που ταξινόμησε 1.000 αυτοκίνητα παραπάνω τον Απρίλιο σε σχέση με τον Μάρτιο ήταν η Hyundai (2.467 μονάδες), λόγω του γεγονότος ότι άνοιξε η θερινή περίοδος νωρίτερα με το Πάσχα και τα αυτοκίνητα αυτά πήγαν σε εταιρείες ενοικιάσεων.
Παρόμοια τακτική ακολούθησαν και οι άλλες «ισχυρές» δυνάμεις, αλλά με λιγότερα νούμερα αυτοκινήτων. Ανοδικά κινήθηκαν αρκετές μάρκες, όπως η Subaru με το νέο Forester και το Impreza να βρίσκει σιγά σιγά τον δρόμο του με τη νέα εμπορική πολιτική. Στα πολυτελή, πουλήθηκαν 3 Ferrari, 2 Bentley, 2 Maserati, 2 Aston Martin και 1 Morgan. Οσον αφορά τα ελαφρά επαγγελματικά, και εδώ υπήρξε άνοδος πωλήσεων με 8.143 μονάδες, κατά 109 παραπάνω από πέρυσι. Φέτος η πρώτη τριάδα έχει: Nissan, Ford, Toyota, με τις δύο τελευταίες να έχουν αλλάξει θέσεις από πέρυσι, μια και η Toyota υπέστη καθίζηση. Στον τομέα των μοτοσικλετών γίνεται χαμός. Πουλήθηκαν 25.923 μοτό, ήτοι 701 παραπάνω από πέρυσι.
H Υamaha ηγείται της αγοράς, έχοντας πολύ μεγάλη αύξηση από πέρυσι, η Honda έχασε σημαντική δύναμη και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, ενώ η τρίτη Piaggio αύξησε τη δύναμή της. Εξαιρετικά δε έκλεισε και η Suzuki, που έκανε τρομερό μπάσιμο στην αγορά τον Απρίλιο. Εν αναμονή του Μαΐου, για να δούμε πού πάει το πράγμα φέτος.