Ηταν αναμενόμενο και απέμεναν μόνο οι υπογραφές. Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να πουλήσει τη βρετανική Jaguar Land Rover στην ινδική εταιρεία Tata Motors. Αυτό ίσως να παραξενεύει αρκετούς. Πώς δηλαδή μια εταιρεία από την Ανατολή εξαγοράζει δυτικές μάρκες και μάλιστα πολυτελών αυτοκινήτων. Κι όμως, η Tata είναι ισχυρή, παρουσιάζεται σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις με καινούργια αυτοκίνητα και θεωρείται παγκοσμίως επίκαιρη με το φθηνό μικρό αυτοκίνητο πόλης που κοστίζει μόλις 1.700 ευρώ! Εκτός αυτού, ξοδεύει για διαφήμιση πολλά χρήματα και στη Φόρμουλα 1, ως χορηγός τώρα της ομάδας Force India του Ινδού μεγιστάνα Βιτζάι Μάλια και παλιότερα άλλων ομάδων.
Οσον αφορά την πώληση, για τη Ford είναι το αποκορύφωμα της απόφασής της τον περασμένο Αύγουστο να εστιάσει στον πυρήνα της μάρκας Ford και στον παγκόσμιο μετασχηματισμό της σε «μία Ford». Η πώληση θα ολοκληρωθεί μέχρι το επόμενο τρίμηνο, όταν πρώτα ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες. Η Tata Motors θα καταβάλει μετρητά για την αγορά της Jaguar Land Rover το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 2,3 δισ. δολαρίων. Μέχρι τη μεταβίβαση η Ford θα συμβάλλει με 600 εκατ. δολάρια για τα συνταξιοδοτικά προγράμματα της Jaguar Land Rover.
Επίσης, η Ford θα συνεχίσει να προμηθεύει τις μάρκες με κινητήρες, σασί, διάφορα εξαρτήματα και τεχνολογία (περιβαλλοντική κ.ά.), προσφέροντας μηχανολογική υποστήριξη, έρευνα, τεχνολογία, πληροφορική, λογιστική και άλλες υπηρεσίες. Παράλληλα, η Ford Motor Credit Company θα χρηματοδοτήσει τους αντιπροσώπους της Jaguar και της Land Rover, όπως και τους πελάτες της κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου. Αυτή μπορεί να κυμανθεί για την κάθε αγορά μέχρι 12 μήνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπάλληλοι, οι εμπορικοί σύλλογοι και η κυβέρνηση της Μ. Βρετανίας ήταν ενήμεροι για όλα τα στάδια των συνομιλιών, έχοντας εκδηλώσει την υποστήριξή τους στη συμφωνία.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς με την προοπτική ένταξης της Jaguar Land Rover στις επιχειρήσεις μας. Εχουμε αμέτρητο σεβασμό για τις δύο μάρκες και θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για τη διατήρηση και ενίσχυση της κληρονομιάς και της ανταγωνιστικότητάς τους, διατηρώντας τις ταυτότητες των δύο μαρκών άθικτες», ανέφερε ο Ρατάν Ν. Τάτα, πρόεδρος της Tata Sons και της Tata Motors.