Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει μπαράζ εκδηλώσεων με δενδροφυτεύσεις στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού. Αξιέπαινες προσπάθειες που προέρχονται από ιδιωτικές πρωτοβουλίες οργανώσεων και εταιρειών της χώρας μας, αλλά και της Κύπρου. Η επίσημη πολιτεία είναι λογικό να μην μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις υποχρεώσεις της από τη στιγμή που έχουν αποδιοργανωθεί εδώ και μερικές δεκαετίες όλες οι δασικές υπηρεσίες. Ας ελπίσουμε η κατάσταση να βελτιωθεί γρήγορα και να μη δοθεί βάρος μόνο στην εικόνα της Ολυμπίας εν όψει της αφής της Ολυμπιακής φλόγας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές. Μέχρι τότε θα ασχολούμαστε με τις ενθαρρυντικές μεν, ατομικές δε δραστηριότητες, τύπου Suzuki.
Η εισαγωγική εταιρεία των ιαπωνικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, η «Σφακιανάκης ΑΕΒΕ», έγινε με τις πρόσφατες εξαγορές αντιπροσώπων αυτοκινήτων (Κοντέλλης – Ford, Κουλούρης – BMW) η εταιρεία με το μεγαλύτερο δίκτυο πωλήσεων αυτοκινήτων στη χώρα μας, με 57 σημεία και 11 μάρκες. Η εταιρεία ανακοίνωσε για φέτος ένα σημαντικό πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με το μήνυμα-παρότρυνση «Think Green» ή «Σκέψου… πράσινα». Στόχος φυσικά είναι η οικολογική ευαισθητοποίηση, για να μην υπάρξουν παρερμηνίες λόγω Παναθηναϊκού… Με το πρόγραμμα αυτό, για κάθε καινούργιο αυτοκίνητο Suzuki που θα πωλείται από το επίσημο δίκτυο της εταιρείας, σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, θα φυτεύει ένα δέντρο σε περιοχές που έχουν πληγεί από φωτιές. Η εταιρεία αναλαμβάνει τόσο το κόστος της φύτευσης όσο και του ποτίσματος των δέντρων, ώστε να μην ξεραθούν, όπως συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις.
Για το 2008 υπολογίζεται ότι θα φυτευτούν 17.000 δέντρα, άρα η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων της έναντι του 2007 (14.797 μονάδες). Η έκταση που θα καλυφθεί φθάνει τα 2.000 στρέμματα, που ισοδυναμεί με ένα μεσαίου μεγέθους δάσος. Για να γίνει ευρύτερα γνωστή η πρωτοβουλία της εταιρείας, κάθε νέο Suzuki θα φέρει στο πίσω μέρος του ένα διακριτικό αυτοκόλλητο «Suzuki – Think Green» και σε όλες τις εκθέσεις των επίσημων εμπόρων θα αναρτηθούν αφίσες και αυτοκόλλητα που θα μεταφέρουν το μήνυμα. Καταλήγοντας, υπενθυμίζω ότι η Mazda (εισαγωγική ΕΛΜΑ) θα δωρίσει αρκετά τροποποιημένα BΤ-50 σε πυροσβεστικά στους δήμους και η Mercedes ετοίμασε ένα μεγάλο, υπερσύγχρονο και πανάκριβο πυροσβεστικό. Καλοδεχούμενος ο επόμενος...