Γενικά

Ποιoς υπηρετεί ποιόν;

Το μάρκετινγκ χρειάζεται για να βοηθάει το μπάσκετ… Οταν, όμως, συμβαίνει το αντίθετο, κάτι πηγαίνει στραβά. Και δυστυχώς, η FIBA ξέχασε ποια είναι τα όρια. Κι αντί να χρησιμοποιεί τους σπόνσορες, χρησιμοποιείται από τους σπόνσορες. Σε τέτοιο βαθμό, που τελικά αντί το μάρκετινγκ να υπηρετεί το μπάσκετ, να υπηρετεί το μπάσκετ το μάρκετινγκ. Γράφει ο Σπύρος Καβαλιεράτος.

Το μάρκετινγκ χρειάζεται για να βοηθάει το μπάσκετ… Οταν, όμως, συμβαίνει το αντίθετο, κάτι πηγαίνει στραβά. Και δυστυχώς, η FIBA ξέχασε ποια είναι τα όρια. Κι αντί να χρησιμοποιεί τους σπόνσορες, χρησιμοποιείται από τους σπόνσορες. Σε τέτοιο βαθμό, που τελικά αντί το μάρκετινγκ να υπηρετεί το μπάσκετ, να υπηρετεί το μπάσκετ το μάρκετινγκ. Γράφει ο Σπύρος Καβαλιεράτος.

Για να διαβάσετε αναλυτικά το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Σπύρου Καβαλιεράτου, αλλά και για να επικοινωνήσετε μαζί του, μπείτε στο Superbasket.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x