Ο Φλωρινιώτης υπήρξε η «μεγάλη φίρμα» της… άλλης όχθης του ελληνικού τραγουδιού και ένας από τους λίγους που πέρασαν στην αντίπερα όχθη.
Αυτά που είδε, όμως, και κυρίως αυτά που άκουσε, τον φόβισαν τόσο πολύ, που έντρομος ξαναγύρισε στο «βασίλειό του» και από τότε δεν ξαναέβγαλε τη «χρυσοποίκιλτη» στολή του, που τον κάνει να ξεχωρίζει από τους άλλους διεκδικητές του… θρόνου του.
Τα «άμφιά του» είναι χειροποίητα και- σύμφωνα με έναν αστικό μύθο- τα έχουν κεντήσει οι... μοίρες του από τότε που ήθελε να γίνει… δεσπότης!
Μια πενταετία διήρκεσε, ουσιαστικά, η «βασιλεία» του Φλωρινιώτη στη νύχτα της Δυτικής Αθήνας. Από το 1978 μέχρι το 1982.
Όλα τα άλλα που ακολούθησαν ήταν η πορεία ενός …έκπτωτου «βασιλιά», που μόνο οι φθαρμένες στολές του έμειναν για να μας θυμίζουν κάτι από την εποχή του.
Υπεύθυνος για τα πρώτα σουξέ του ήταν ο Κώστας Ψυχογιός, ο οποίος του έκοψε και του έραψε στα μέτρα του μουσικά κομμάτια, που ταίριαζαν στα λικνίσματα και στις λαμέ με στρας στολές του καλλιτέχνη από τη Φλώρινα.
Ο δίσκος είχε τίτλο «Τώρα θέλω, τώρα» και αποτύπωνε την αδημονία του καλλιτέχνη να γίνει φίρμα, κάτι που συνέβη ένα χρόνο αργότερα(το 1979), με τη «Γιορτή αγάπης», το δεύτερο άλμπουμ της συνεργασίας Φλωρινιώτη- Ψυχογιού.
O Φλωρινιώτης είναι πλέον «είδωλο» και συμμετέχει στην ταινία του Σταμπουλόπουλου, με τίτλο «Και ξανά προς τη δόξα τραβά», η οποία παίρνει τιμητική διάκριση(!) στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Κάπου εκεί, εμφανίζεται ο Χατζιδάκις και …αποσυντονίζει τον καλλιτέχνη, ο οποίος αποφασίζει να κάνει στροφή στην καριέρα του! Παίρνει, όμως, τη… στροφή με μεγάλη ταχύτητα και βγαίνει από το δρόμο του με τόση φόρα, που αναγκάζεται να κάνει δεκάδες πλαστικές για να επαναφέρει την... εικόνα του στην πρότερη κατάστασή της.
Έχοντας «ωριμάσει» ως καλλιτέχνης, αποφασίζει να γράψει ένα σενάριο, το οποίο αναλαμβάνει να γυρίσει σε βιντεοταινία ο ιδιοκτήτης της VASIPAP Bασίλης Παπαδόπουλος!
Ο Φλωρινιώτης παίζει και τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ τον ρόλο του κακού «υποδύεται» ο Ζαφείρης Μελάς(ναι, ο γνωστός τραγουδιστής)!
Σύμφωνα με το σενάριο, ο Φλωρινιώτης αγαπάει ένα κορίτσι που εργάζεται σε μπαρ, αλλά το κορίτσι αυτό έχει ένα «σκοτεινό» παρελθόν, δίπλα στον «κακοποιό» Ζαφείρη Μελά.
Συμβαίνουν και άλλα …τραγελαφικά σε αυτή τη βιντεοταινία, και αξίζει να τη δείτε για να… ευθυμήσετε.
Στην αρχή και στο τέλος της εν λόγω βιντεοταινίας ακούγεται και το ομώνυμο τραγούδι(Το κορίτσι του μπαρ), με τον Φλωρινιώτη και τη Βιολάντη σε ένα «απολαυστικό» ντουέτο, που κάνει θραύση στο διαδίκτυο.
Κάθε εποχή έχει και τους εκφραστές της και η εποχή... Φλωρινιώτη ανέδειξε «πρότυπα» που θα «κοσμήσουν» τις σελίδες της έρευνάς μας, εν ευθέτω χρόνω.
O Γιώργος Τσάμπρας μάς ξαναθυμίζει τραγούδια και ερμηνευτές που είχαν το δικό τους φανατικό κοινό, αλλά δεν κέρδισαν ποτέ την άνοδο στην… εθνική κατηγορία. Κάποια από αυτά τα τραγούδια άφησαν εποχή, όμως ξεχάστηκαν μαζί με τους δημιουργούς τους, αφήνοντας στους παλαιότερους μια πικρή ανάμνηση για τους ήχους και τις εικόνες μιας γενιάς, που χάθηκαν μαζί με τα χρόνια της νιότης τους.