Αν στο χθεσινό φύλλο της εφημερίδας παρατηρήσατε μια μεγάλη φωτογραφία με Ferrari, και υπό τον τίτλο «60 χρόνια Ferrari», μην νομίζεται ότι κάλυψε απόλυτα το μεγάλο γεγονός που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, με επίκεντρο την Αθήνα. Είχα την ευκαιρία για δύο ημέρες να βρεθώ με τους εν Ελλάδι Ferraristi. Να ζήσω ορισμένες ώρες μαζί τους, να μοιραστώ το πάθος τους και το μεράκι για το αυτοκίνητο που έχουν. Αναμφίβολα, άνθρωποι με οικονομική επιφάνεια, άλλωστε τα σπορ αυτοκίνητα της Scuderia κοστίζουν κάτι παραπάνω. Απλοί όμως με τη συμπεριφορά τους, ίσως επειδή ήταν όλοι μαζί και δεν είχαν τάσεις επίδειξης. Ντυμένοι στα χρώματα της Ferrari οι περισσότεροι, και με καπελάκια, ξεκίνησαν για τον μαραθώνιο του εορτασμού των 60 χρόνων Ferrari. Έναν μαραθώνιο που ξεκίνησε τον Ιανουάριο από το Αμπού Ντάμπι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, πέρασε από την Ασία, την Ιαπωνία, την Ωκεανία, την Αφρική και την Αμερική, για να βρεθεί στην Ευρώπη και να καταλήξει στην έδρα της μάρκας, το Μαρανέλο τον ερχόμενο Ιούνιο. Περίπου 60 Ferraristi, πήγαν μέχρι το Σούνιο και το Ναό του Ποσειδώνα, προχθές, και το βράδυ παρκάρισαν τα πανάκριβα αυτοκίνητα στους πρόποδες της Ακρόπολης. Στο δείπνο που δόθηκε, οι Ελληνες κάτοχοι Ferrari έδωσαν ως δώρο στους εκπροσώπους της μάρκας από την Ιταλία, ένα γλυπτό ελιάς από μπρούτζο που μαζί με τα άλλα δώρα από τις υπόλοιπες χώρες του μαραθωνίου θα εκτεθούν στη Ρώμη και θα δημοπρατηθούν, με τα έσοδα να δίνονται σε παιδιά χωρών του «τρίτου κόσμου». Χθες, η πομπή με τη δάδα, γιατί μαραθώνιος χωρίς δάδα δεν γίνεται, ξεκίνησε το πρωί από το ΟΑΚΑ και κατευθύνθηκε στις Μυκήνες και από εκεί στο Αργος για το μεσημεριανό γεύμα. Στο δρόμο, όσοι τυχεροί βρέθηκαν στο διάβα των Ferrari, φαντάζομαι ότι μπορεί να ζήλεψαν, τουλάχιστον όσο μπορούσαν να τις δούν, γιατί γρήγορα απομακρύνθηκαν. Ένα περιπολικό συνόδευε την πομπή, φεύγοντας και μπαίνοντας στις πόλεις, για να μην διακόπτεται η πομπή και εν γένει θεωρώ ότι όσοι συμμετείχαν το διασκέδασαν. Βέβαια, δεν κυκλοφορούν μόνο 60 Ferrari στην Ελλάδα, αλλά πολλές παραπάνω. Δύσκολο όμως να συγκεντρωθούν όλοι μαζί. Ισως στην επόμενη γιορτή. Επειδή βρέθηκα για αρκετές ώρες κοντά στο μαραθώνιο, θεωρώ ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα, από οργανωτικής πλευράς δηλαδή. Η Genesis, που αντιπροσωπεύει τη μάρκα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έστησε την καλύτερη δυνατή εκδήλωση. Κι αν δεν είχε τη βοήθεια από τη Shell (Ελλάδος), με την οποία ο Εντσο Φεράρι συνεργάστηκε από την πρώτη στιγμή της μάρκας, ίσως τελικά να υπήρχαν περισσότερες ατέλειες. Για να πω ακριβώς τι εννοώ, πομπή με τόσες Ferrari, ασφαλώς και δεν βλέπουμε κάθε μέρα. Τα αυτοκίνητα μπορεί να κινήθηκαν προς το Σούνιο, να πέρασαν από την παραλιακή και να έφθασαν στην Ακρόπολη, εντούτοις θα μπορούσαν να παραμείνουν περισσότερο στο κέντρο, στο Σύνταγμα ή το Ζάππειο. Από την άλλη, δεν βρέθηκε κανένας εκπρόσωπος του Δήμου ή τουλάχιστον της Πολιτείας. Καλά τα πυροτεχνήματα που έπεσαν για εντυπωσιασμό, αλλά ο κόσμος έπρεπε να δει και να μάθει πιο πολύ το γεγονός. Χθες πάλι, η σκέψη για τις Μυκήνες ήταν θετική, αλλά η επιλογή του Αργους για κατάληξη, μάλλον λανθασμένη. Μακριά από τον κόσμο, σε ένα απόμερο σχετικά εστιατόριο. Το ιστορικό Ναύπλιο, η πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους, δυό βήματα ήταν. Φανταστείτε τις Ferrari στην πλατεία και την παραλία, με το Μπούρτζι απέναντι και το Παλαμήδι αντίκρυ. Ελπίζουμε την επόμενη φορά, αν υπάρξει, οι ιθύνοντες να πράξουν καλύτερα. Εμείς πάντως θα επανέλθουμε με πλούσιο φωτορεπορτάζ.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.