Παρατηρώντας τον πίνακα του Πανευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) όσον αφορά τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τα «πλην» συνοδεύουν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα τα νούμερα των πωλήσεων, υποδηλώνοντας την πτωτική τάση της αγοράς. Σε όλη την Ευρώπη κινήθηκε στο πρώτο τετράμηνο του 2009 μείον 15,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2008. Σε απόλυτα νούμερα, πουλήθηκαν φέτος στο διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 4.694.319 νέα Ι.Χ. (5.583.432 πέρυσι).
Σε αυτό το ζοφερό περιβάλλον για τον κλάδο του αυτοκινήτου μόνο τρία «συν» μπόρεσα να διακρίνω: Hyundai (+11%, 108.034 Ι.Χ.), Alfa Romeo (+15,6%, 36.761 ΙΧ) και Dacia (+6%, 65.122 Ι.Χ.). Η Hyundai, ως μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων από αυτές τις τρεις μάρκες, αύξησε το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου από 1,7% το περσινό τετράμηνο στο 2,3% το φετινό και το δικό της ποσοστό κατά 11%. Η εταιρεία σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις στη Γερμανία (τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης) με άνοδο 134%, εξαιτίας και των μέτρων απόσυρσης της γερμανικής κυβέρνησης (παρόμοια μέτρα σε Βρετανία, Γαλλία, Ισπανία).
Στην Ελλάδα το πρώτο τετράμηνο φέτος κατέγραψε 3.240 μονάδες πωλήσεων, ακολουθώντας την πτωτική αγορά της χώρας μας στο διάστημα αυτό, που άγγιξε το μείον 41%. Πάντως, η Hyundai, η οποία έχει την ευρωπαϊκή έδρα της στη Φρανκφούρτη, θεωρείται αυτή τη στιγμή ο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενος κατασκευαστής αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τον Αλαν Ράσφορντ, αντιπρόεδρο της Hyundai Motor Europe, «οι καταναλωτές προσέχουν πολύ τα έξοδά τους την παρούσα χρονική περίοδο και έχουμε προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού χάρη στην πολύ μοντέρνα σειρά οικονομικών αυτοκινήτων στις πιο περιζήτητες κατηγορίες στην Ευρώπη.
Η υψηλή ποιότητα της Hyundai και η αξία των αυτοκινήτων μας είναι η ''καρδιά'' της μάρκας μας η οποία προσφέρει ποιότητα, αξιοπιστία και προσιτή τιμή. Τα i10, i20 και i30 ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αγοραστών και εκπροσωπούν επάξια το σλόγκαν μας ''η πραγματική ποιότητα μετράει''». Ιδιαίτερα εμπορικό είναι το μικρομεσαίο μοντέλο i30 που κατασκευάζεται και στην Τσεχία, εκεί όπου παράγονται και οι πιο οικολογικές εκδόσεις i30 Blue, με σύστημα ISG που σβήνει τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αυτόματα, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Τις πωλήσεις ενίσχυσε και η παρουσία στην αγορά του νέου μικρού μοντέλου πόλης, i20, ενώ η διαθεσιμότητα του μικρότερου μοντέλου i10 αυξήθηκε χάρη στην εισαγωγή αυτοκινήτων από το εργοστάσιο της Ινδίας.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.