Σε μια μεγάλη παρέα μπροστά στο τζάκι με λουκουμάδες, τσάι και ποτό σε 750 μέτρα υψόμετρο δεν είναι δυνατόν όλες οι απόψεις να συγκλίνουν. Ειδικά στις μέρες μας, που η καχυποψία είναι η πιο συνηθισμένη λέξη. Μιλάς και ο άλλος αντί να απαντήσει αμέσως, δείχνει να επεξεργάζεται αρκετά αυτά που λες μήπως και… Πάνω στην κουβέντα στο χωριό αναφερθήκαμε και σε ένα ζήτημα που όσοι είμαστε (και όχι μόνο) κάτω από τ'… αυλάκι (Ισθμό) μας απασχολεί ιδιαίτερα. Για τη (λεγόμενη) Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών που χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή για να τη διασχίσεις με ασφάλεια. Συμφωνήσαμε ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνονται καν διόδια σε ένα δρόμο επικίνδυνο, όχι τόσο από αυτή καθαυτή τη συμπεριφορά των οδηγών, αλλά από την κατάσταση του οδοστρώματος, την έλλειψη πλάτους και στηθαίου στη μέση.
Συμφωνήσαμε επίσης ότι κακώς αυξήθηκε το κόμιστρο στα διόδια, τα οποία δεν θα έπρεπε να υπάρχουν από τη στιγμή που τα εκατομμύρια (πρώτα δραχμές και μετά ευρώ) που εισπράττονταν δεν ανταποδόθηκαν με έργα βελτίωσης του δρόμου. Διαφωνήσαμε στο γεγονός ότι τα θυμηθήκαμε τώρα όλα αυτά, δηλαδή από το καλοκαίρι (Αύγουστο) που ανέλαβε την εκμετάλλευση του έργου η εταιρεία Ολυμπία Οδός, αν και τόσα χρόνια που είχε τη διαχείριση και την εκμετάλλευση το Δημόσιο, οι τωρινές κραυγές ήταν τότε απλές κουβέντες. Γιατί δεν υπήρξαν κινητοποιήσεις παλαιότερα; Απαντήσεις μπορούν να δοθούν κατά το δοκούν. Γνωρίζω, πάντως, ότι τα χρήματα που συγκέντρωσε η Ολυμπία Οδός από το καλοκαίρι δόθηκαν για να πληρώσει τους τόκους των δανείων που πήρε από τράπεζες για να κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας.
Επίσης, δεν υπάρχει αμφιβολία από το γεγονός ότι από τότε που ανέλαβε η εταιρεία βλέπουμε συνεχώς να κυκλοφορούν αυτοκίνητα οδικής βοήθειας που επιλαμβάνονται σε έκτακτα περιστατικά. Αν και δεν φαίνεται εύκολα, ξέρω ότι άλλαξαν πολλές κατεστραμμένες μπαριέρες και ότι σε 50 χιλιόμετρα βελτιώθηκε η άσφαλτος. Εκείνο που δεν φαίνεται επίσης εύκολα είναι ότι τα εργοτάξια για τον δρόμο έχουν στηθεί και ότι μάλλον πριν από την 1η Μαρτίου θα αρχίσουν τα έργα. Ωστόσο, καλό θα ήταν να δοθούν στη δημοσιότητα από τώρα αναλυτικά οι παρεμβάσεις που θα γίνουν. Πού θα κατασκευαστούν παρακαμπτήριες οδοί και οτιδήποτε άλλο αφορά την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων; Η σωστή και έγκαιρη ενημέρωση είναι το αντίδοτο (και) της καχυποψίας.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.