Παλαιότερες

Ρέγουλο στην αυτοκινητοβιομηχανία

www.sport-fm.gr

Μπορεί να είναι δύσκολοι καιροί για…πρίγκιπες, δηλαδή για μεγάλες επενδύσεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά τις τελευταίες οικονομικές εξελίξεις, ωστόσο στον τομέα των νέων τεχνολογιών για οικολογικές μετακινήσεις οι ρυθμοί δεν πρόκειται να μειωθούν κι αυτό διότι το περιβάλλον δεν μπορεί να περιμένει. Αυτή τη στιγμή επικρατεί προβληματισμός στις τάξεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, κυρίως αυτών που έχουν (και) αμερικανικά συμφέροντα ή ρίζες. Η General Motors ανακοίνωσε πάγωμα λειτουργίας ορισμένων εργοστασίων της στην Ευρώπη, το τελευταίο δεκαήμερο του Οκτωβρίου, βλέποντας ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη εμφάνισαν μεγάλη κάμψη (-9%) τον Σεπτέμβριο.

Δεν θέλει δηλαδή να δημιουργήσει στοκ αυτοκινήτων με την υπερπαραγωγή. Η Volvo έκανε κάτι άλλο. Από τον Ιούνιο είχε εξαγγείλει μείωση προσωπικού και την άρχισε την εβδομάδα που διανύουμε. Όμως τα νέα δεδομένα μιλούν για αύξηση του αριθμού των απολύσεων, στα 6.000 άτομα παγκοσμίως. Στην Αμερική ήδη έχει ανακοινωθεί ότι θα σταματήσει η παραγωγή των θηριωδών Hummer, με τους μεγάλου κυβισμού κινητήρες και πλέον δίνεται μεγάλη βαρύτητα στα μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητα. Στην Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα είναι ανοικτή για το κοινό μέχρι και τις 19 Οκτωβρίου, διαπιστώσαμε για μια ακόμα φορά την προσπάθεια περικοπής των εξόδων. Στις Εκθέσεις ανά τέταρτο της ώρας μία μάρκα παρουσιάζει τα νέα της προϊόντα, πρωτότυπα ή αυτοκίνητα παραγωγής.

Κάποτε η τελετή αυτή διανθιζόταν από εντυπωσιακά σόου, με χορευτές, ακροβάτες, ηθοποιούς, πλαισιωμένες από καλλίγραμμα μοντέλα. Εδώ και δύο τρία χρόνια τα φαντασμαγορικά σόου τελείωσαν και έδωσαν τη θέση τους σε λιτές εκδηλώσεις για να μην υποβαθμιστεί το νέο προϊόν. Ούτε όμως βλέπουμε τα κορίτσια του παρελθόντος, μοντέλα της πασαρέλας. Τώρα μόνο οι Ιταλοί του ομίλου της Fiat διατηρούν ορισμένα, ενώ οι υπόλοιπες μάρκες καταφεύγουν σε απλά, όμορφα κορίτσια.

Πάντως σε κατασκευές περιπτέρων δεν έγιναν περικοπές. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να συμβεί κάτι τέτοιο, διότι κάθε μάρκα θέλει να έχει ένα χώρο που να ξεχωρίζει σε σκηνικά, ανάλογα και με το ύφος των αυτοκινήτων που παρουσιάζει. Τέρμα όμως το πολύ χαρτί, με τα εκατομμύρια φυλλάδια και ντοσιέ. Για τον τύπο οι μνήμες USB ή τα cd-ROM είναι αρκετά. Για τους επισκέπτες πλέον τα φυλλάδια διανέμονται με ρέγουλο…

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

close menu
x