Παλαιότερες

Η ανάγκη των χορηγών στο μπάσκετ

SportDay

Χθες βρέθηκα, για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, στο καλύτερο κλειστό της χώρας, αυτό του Ελληνικού. Δεν πήγα εκεί για κάποιο ματς ή κάποια προπόνηση, αλλά για κάτι που τουλάχιστον στον Πανιώνιο είχε να γίνει χρόνια πολλά (από εποχή Chipita): πήγα για την παρουσίαση των χορηγών. Η ομάδα της Νέας Σμύρνης εδώ και 4 χρόνια, από τότε δηλαδή που την ανέλαβε ο Ηλίας Λιανός, διακρίνεται πάνω απ’ όλα για την οικονομική της ευχέρεια, όπως επίσης και για τη συνέπειά της σε αυτό το θέμα, που αγγίζει το τέλειο. Υστερούσε, όμως, και υστερεί σε άλλα σημεία. Πρώτα απ' όλα στην επαφή με τον κόσμο του Πανιωνίου. Κάτι γίνεται τελευταία προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά και χρόνος για να προκύψει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Υστερούσε, όμως, και σε θέματα οργάνωσης. Μέσα σε αυτά εντασσόταν και το κεφάλαιο «χορηγοί». Χάρη στις προσωπικές γνωριμίες του προέδρου, Ηλία Λιανού, είχαν βρεθεί τα προηγούμενα χρόνια κάποιες εταιρείες. Επρόκειτο, όμως, για μεμονωμένη διαδικασία και τίποτα παραπάνω.

Πλέον, όμως, στον Πανιώνιο (συγγνώμη, στον Πανιώνιο on Telecoms, όπως είναι η νέα του ονομασία) δημιουργήθηκε τμήμα μάρκετινγκ. Κάτι που έχει γίνει εδώ και καιρό τόσο στον πρωταθλητή Ευρώπης Παναθηναϊκό όσο και στον επίσης παντοδύναμο οικονομικά Ολυμπιακό. Εξ ου και η εισροή πλέον στις τρεις ομάδες πολλών εταιρειών.

Το μπάσκετ, κατά την... όσφρησή μας, αρχίζει και ζει σε έναν κάποιο βαθμό εποχές δεκαετίας '90. Τότε που ήταν στα πάνω του και οι εταιρείες έτρεχαν να το εκμεταλλευτούν. Τώρα δεν τρέχουν ακριβώς, αλλά παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Το ποδόσφαιρο είναι και θα είναι ο βασιλιάς των σπορ. Εκεί είναι τα περισσότερα χρήματα και εκεί θα βρίσκονται. Στο μπάσκετ οι ισορροπίες συχνά-πυκνά θα αλλάζουν. Επομένως, πρέπει και οι ίδιες οι ομάδες από την πλευρά τους να βγουν στον δρόμο και να χτυπήσουν πόρτες, ώστε σιγά σιγά να αποκτήσουν οικονομική αυτάρκεια. Γιατί, κακά τα ψέματα, οι περισσότερες στηρίζονται στις βαθιές τσέπες των αφεντικών τους. Γιαννακοπουλαίοι και Αγγελόπουλοι βάζουν ετησίως από το παντελόνι τους κοντά στα 15 εκατ. ευρώ. Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, όμως, είναι άλλη υπόθεση. Κάνουν πράγματα ίσως έξω από την κοινή λογική.

Οι υπόλοιπες ομάδες, όμως, για να γίνουν οικονομικά υγιείς όσο το δυνατόν περισσότερο, πρέπει να αξιοποιήσουν το κεφάλαιο «χορηγοί». Και αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε, εκτός των άλλων, θα μπορούμε να δούμε ποιοτικότερα πράγματα σε ένα άθλημα και δη σε ένα πρωτάθλημα το οποίο δεν θα πρέπει να είναι «το πρωτάθλημα του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

close menu
x