Γενικά

«Γάμος» Sportingbet με Euroleague

Τη συμφωνία της με την Sportingbet ως επίσημο χορηγό της κορυφαίας διοργάνωσης σε συλλογικό επίπεδο στην Ευρώπη ανακοίνωσε η Euroleague Basketball έως το τέλος της σεζόν 2008-9.

Τη συμφωνία της με την Sportingbet ως επίσημο χορηγό της κορυφαίας διοργάνωσης σε συλλογικό επίπεδο στην Ευρώπη ανακοίνωσε η Euroleague Basketball έως το τέλος της σεζόν 2008-9.

Για τη συμφωνία της διοργανώτριας αρχής με μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο παγκόσμιο e-gaming, ο πρόεδρος Jordi Bertomeu, δήλωσε: «Το γεγονός να έχουμε μακροχρόνιο συμβόλαιο με έναν χορηγό όπως η Sportingbet, επιβεβαιώνει παγκοσμίως τη στρατηγική μας» ενώ ο διευθυντής marketing Ευρώπης της χορηγού εταιρίας, Matt Jellicoe, σχολίασε: «Πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία με την Ευρωλίγκα θα βελτιώσει το προφίλ των προϊόντων μας σε όλες τις αγορές-κλειδιά και θα προσθέσει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία όσο προσπαθούμε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην Ευρωπαϊκή αγορά».

Τέλος, ο Pedro Galvan, διευθυντής marketing της Ευρωλίγκα τόνισε ότι: «Με αυτή τη συμφωνία η Sportingbet θα επωφεληθεί, γιατί θα έχει πρόσβαση σε ολόκληρη την Πανευρωπαϊκή πλατφόρμα μας, κερδίζοντας προβολή σε ένα αυξανόμενο κοινό περίπου 1.400.000 ανθρώπων που βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή αγορά, η οποία καλύπτεται από τους 40 σταθμούς αναμετάδοσής μας».

Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι η Ευρωλίγκα ιδρύθηκε το 2000, βασισμένη σε ένα ιδιωτικό οργανωτικό μοντέλο, το οποίο θεωρείται πρωτοποριακό για τα ομαδικά αθλήματα στην Ευρώπη. Η διοργάνωση παρουσιάζει 24 συλλόγους από 13 χώρες ανά σεζόν και ανακηρύττει τον πρωταθλητή της κάθε άνοιξη στο Final Four. Μέσα σε 5 χρόνια η Ευρωλίγκα έχει κατορθώσει να δημιουργήσει μία διοργάνωση υψηλού επιπέδου με αυξανόμενη τηλεθέαση, καθώς το 98,7 όλων των αγώνων μεταδόθηκαν τηλεοπτικά το 2004-05 σε Αφρική, Μέση Ανατολή, Βόρεια και Νότια Αμερική ενώ η παρακολούθηση της Ευρωλίγκα αυξήθηκε από τη σεζόν 2000-01 σε 79%.

Όσον αφορά την Sportingbet, ανακηρύχθηκε πρόσφατα παγκοσμίως, ως η πιο ισχυρή εταιρία στοιχημάτων και παιχνιδιών στο διαδίκτυο, από το κορυφαίο περιοδικό “eGaming Review”. Τα sites της εταιρίας είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής αγοράς, προσφέροντας μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων.


Αντώνης Μπότσικας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x