Μπορεί το «κάθε πέρυσι και καλύτερα» να είναι η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό όλων, κάνοντας την… ανασκόπηση της χρονιάς που μας αφήνει, ωστόσο –ευτυχώς- το συγκεκριμένο... ρητό δεν θα χρησιμοποιηθεί στο παρακάτω κείμενο.
Και αυτό γιατί συγκρίνοντας τις τελευταίες χρονιές του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, η φετινή μακράν άφησε πίσω όλες τις υπόλοιπες.
Λίγο το ότι στα πρώτα εφτά γκραν πρι, είχαν δει την καρό σημαία εφτά διαφορετικοί πιλότοι – σπάζοντας όλα τα ρεκόρ στην ιστορία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, λίγο το ότι το πρωτάθλημα κρίθηκε στον τελευταίο ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΟ αγώνα στην πίστα της Βραζιλίας, λίγο του ότι στο γκριντ υπήρχαν έξι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, όλα αυτά ήρθαν και έδεσαν και μας πρόσφεραν ένα πρωτάθλημα που θα θυμόμαστε για αρκετά χρόνια!
Συνεπώς, το 2012 θα μείνει στην ιστορία ως η χρονιά που:
• Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε τον τρίτο του Παγκόσμιο τίτλο και έγινε ο νεότερος πιλότος στην ιστορία της F1 που έχει στο παλμαρέ του τρία πρωταθλήματα.
• Ο Λιούις Χάμιλτον μετά από μία… ζωή στην McLaren, άλλαξε στέγη και από το 2013 θα τρέχει για λογαριασμό της Mercedes.
• Ο Μίκαελ Σουμάχερ εγκατέλειψε για δεύτερη και τελευταία φορά τα γκριντ της Φόρμουλα 1.
• Ο Φερνάντο Αλόνσο μετά το 2010 πήγε ξανά στο τελευταίο γκραν πρι, διεκδικώντας το πρωτάθλημα, το οποίο όπως και πριν δύο χρόνια κατέληξε με επεισοδιακό τρόπο στον Σεμπάστιαν Φέτελ.
• Τις εντυπώσεις έκλεψε η ολοκαίνουρια πίστα "Circuit of the Americas". Ο Γερμανός διάσημος σχεδιαστής, Χέρμαν Τιλκ, έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, φτιάχνοντας ένα σιρκουί, το οποίο ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό θεατή της Φόρμουλα 1.
• Σίγουρα το 2012 θα είναι η χρονιά που δεν θα ξεχάσουν οι Νίκο Ρόσμπεργκ και Παστόρ Μαλδονάδο.
Ο Γερμανός πιλότος έσπασε το ρόδι και πήρε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 στο γκραν πρι της Κίνας, ενώ ο πιλότος από τη Βενεζουέλα πήρε την καρό σημαία στον αγώνα της Ισπανίας, προκαλώντας… έκρηξη στα πιτ της ομάδας.
Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα ευτράπελα με τον Κίμι Ραϊκόνεν να πρωταγωνιστεί σε όλα, αρχικά λέγοντας στην ομάδα του πως ξέρει τι πρέπει να οδηγεί και στη συνέχεια να χάνει τον δρόμο στον αγώνα της Βραζιλίας.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα