Γιώργος Χελάκης

Το σόλο της κιθάρας κι ο Φερνάντο Μπελούτσι

Συμβαίνει στις ροκ συναυλίες. Ο κόσμος ξεσαλώνει με τα τραγούδια, οι δεσποινίδες εκστασιάζονται με τον τραγουδιστή του συγκροτήματος αλλά ξεχωριστή στιγμή θεωρείται το "σολάρισμα" του κιθαρίστα. Τότε γίνεται ησυχία. Ακούγεται μόνο η κιθάρα και το "ακομπανιάρισμα" από τα κρουστά. Μέχρι τη στιγμή που νομίζεις ότι από τον ξέφρενο ρυθμό και την ένταση θα σπάσουν οι χορδές οπότε ακούγεται το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού.

Συμβαίνει στις ροκ συναυλίες. Ο κόσμος ξεσαλώνει με τα τραγούδια, οι δεσποινίδες εκστασιάζονται με τον τραγουδιστή του συγκροτήματος αλλά ξεχωριστή στιγμή θεωρείται το "σολάρισμα" του κιθαρίστα. Τότε γίνεται ησυχία. Ακούγεται μόνο η κιθάρα και το "ακομπανιάρισμα" από τα κρουστά. Μέχρι τη στιγμή που νομίζεις ότι από τον ξέφρενο ρυθμό και την ένταση θα σπάσουν οι χορδές οπότε ακούγεται το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού.

Τότε... ησυχάζουν η κιθάρα κι ο κιθαρίστας. Το κοινό έχει με το χειροκρότημα του αναγνωρίσει... Στο ποδόσφαιρο τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Το "σολάρισμα" εδώ έχει αξία εφόσον συνοδευτεί από μια πετυχημένη προσπάθεια. Κι έτσι, όμως, να έχουν τα πράγματα ο κόσμος θαυμάζει την κατάληξη. Κάπως έτσι έγινε με το τρίτο γκολ του Ολυμπιακού και το πετυχημένο πλασάρισμα του Όσκαρ Γκονζάλες μετά την πανέμορφη κάθετη πάσα του Μπελούτσι.

Σέβομαι απόλυτα την απαίτηση του κάθε προπονητή για απλό ποδόσφαιρο. Δεν έχω τίποτα με τις προτιμήσεις του κάθε Σούλη Παπαδόπουλου για "δυνατά κορμιά" και παίκτες - τσολιάδες που δεν μπαίνουν ποτέ στα "πιτς". Ξέρω πολύ καλά ότι ο κάθε Εξουζίδης μπορεί για περίπου ενενήντα λεπτά να κάνει τον βίο αβίωτο σε κάθε Μπελούτσι. Γράφω όμως "περίπου" γιατί υπάρχουν κάποια κλάσματα δευτερολέπτου που ο Χαλκέντερος σωματοφύλακας χάνει τα αυγά και τα καλάθια.

Στην φάση του τρίτου γκολ αυτά τα θαυματουργά κλάσματα δευτερολέπτου δεν αφορούν την πάσα στον Γκονζάλες. Δεν αφορούν καν επαφή του Μπελούτσι με το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου... Ο Τζόρτζεβιτς πασάρει απλά στον κοντόσωμο αργεντινό. Την ώρα που η μπάλα κατευθύνεται προς τα εκεί, ο Μπελούτσι διαπιστώνει ότι δύο παίκτες του "Γηραιού" έρχονται να τον μαρκάρουν. Σηκώνει τότε το δεξί του πόδι και γέρνει το σώμα του πλάγια και αριστερά πείθοντας όλο τον κόσμος ότι θα κινηθεί προς τα πίσω, στο κέντρο του γηπέδου.

Οι παίκτες του Ηρακλή παίρνουν πορεία προς το κέντρο... Ο Μπελούτσι πατάει το δεξί στο χορτάρι και αλλάζει απότομα κατεύθυνση πριν καν η μπάλα φτάσει στα πόδια του. Είναι εκείνα τα κλασματα του δευτερολέπτου που ενώνουν τον αθλητισμό με την τέχνη και ξεχωρίζουν τον ποδοσφαιριστή από τον καλλιτέχνη της μπάλας...

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x