Το νερό εισέρχεται στη δεξαμενή και στο καύσιμο με πολλούς τρόπους. Μια αιτία μπορεί να είναι η κακή ποιότητα του καυσίμου με υψηλή περιεκτικότητα νερού, άλλη η εισροή νερού μέσω του εξαερισμού της δεξαμενής ή της συμπύκνωσης από την υγρασία. Οι συνέπειες αυτού μπορούν να είναι η διάβρωση και η σπηλαίωση, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν τα μπεκ, οι βαλβίδες και η αντλία. Αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε πλήρη βλάβη του συστήματος. Το νερό μπορεί επίσης να προκαλέσει ανάπτυξη μικροβίων. Εδώ υπάρχει ο κίνδυνος, το φίλτρο να φράξει πρόωρα και να πρέπει να αντικατασταθεί νωρίτερα...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.