Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στο Xbox One και στην αφαίρεση του Kinect, ο ίδιος σημείωσε πως «από όσο γνωρίζω τίποτα δεν έχει αλλάξει (σχετικά με την εκμετάλλευση περισσότερων πόρων), σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του τίτλου. Είμαστε στο σημείο που επικεντρωνόμαστε στο να διασφαλίσουμε την ποιότητα γραφικών σε όλα τα formats».
Το εν λόγω στέλεχος αποκάλυψε επίσης, ότι προκειμένου να διατηρηθεί η πιστότητα στον οπτικό τομέα του τίτλου, ο στόχος είναι τα 30fps. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των Microsoft και Ubisoft, αναμένεται να διατεθεί αποκλειστικό DLC περιεχόμενο για την Xbox One έκδοση του The Division, για το οποίο δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες.
Δείτε ένα σχετικό video εδώ.