• Πλέον έχει γίνει ευδιάκριτο. Από τους προπονητές των αντίπαλων ομάδων του Ολυμπιακού-που εκεί «χτυπάνε».
• Από παιχνίδι σε παιχνίδι τον τελευταίο καιρό επιβεβαιώνεται η διαπίστωση για το κενό που υπάρχει μεταξύ των δύο στόπερ και των δύο κεντρικών χαφ του Ολυμπιακού.
• Η καταγραφή των γκολ που δέχεται η ομάδα είναι αποκαλυπτική.
Από τον Άρη σκόραρε το δεκάρι, ο Νίκο Μαρτίνεζ.
Από τη Λαμία σκόραρε το δεκάρι, ο Τομάς.
Από την Ντινάμο σκόραρε το οκτάρι, ο Μπουγιάλσκι.
Από τον ΠΑΟΚ σκόραρε το δεκάρι, ο Μπίσεσβαρ.
• Προφανώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Να έχει φάει ο Ολυμπιακός γκολ σε τέσσερα σημαντικά παιχνίδια του από τέσσερις παίκτες αντιπάλων του, που δεν είναι επιθετικοί, αλλά έρχονται από πίσω.
• Γιατί βρίσκουν χώρους; Προφανέστατα κάτι δεν λειτουργεί καλά εκεί ανάμεσα στους δύο στόπερ και στους δύο κόφτες. Κάπου η συνεργασία μεταξύ των Σισέ (Μεριά)-Βούκοβιτς (Μιράντα) με τους Γκιγέρμε-Καμαρά (Μπουχαλάκη) χωλαίνει.
• Αφενός μεν δεν υπάρχει η σωστή αλληλοκάλυψη, αφετέρου δε υπάρχει έλλειμμα ατομικής ικανότητας: στις τοποθετήσεις των στόπερ και στη δυνατότητα των αμυντικών μέσων να παίξουν το ρόλο του τρίτου στόπερ.
• Για παράδειγμα, ο Ρομάο μπορούσε να το κάνει αυτό το πράγμα, να γίνει μέσα στο παιχνίδι αυτό που λέμε «τρίτος στόπερ». Ο Μιλιβόγεβιτς επίσης μπορούσε να το κάνει. Θυμηθείτε, άλλωστε, ότι και οι δύο είχαν παίξει και στόπερ στον Ολυμπιακό: ο Ρομάο επί Χάσι κι ο Μιλιβόγεβιτς επί Περέϊρα. Αυτή την ικανότητα, δεν την έχουν ο Γκιγέρμε με τους Καμαρά, Μπουχαλάκη. Εξ ου και δεν έχουν παίξει ποτέ στόπερ…
• Έχουν, βέβαια, άλλα στοιχεία: όλοι είναι καλοί στο να κλέβουν μπάλες, ενώ ο Γκιγέρμε μπορει να ξεδιπλώσει υποδειγματικά επιθέσεις από πίσω και οι Καμαρά, Μπουχαλάκης βάζουν ένταση κι ενέργεια στο παιχνίδι της ομάδας, κι επιπλέον πρεσάρουν και ψηλά.
• Με βάση αυτά τα στοιχεία τους, χρειάζεται ο προπονητής να δουλέψει πολύ περισσότερο στο πώς θα βοηθήσουν πιο αποτελεσματικά τα στόπερ, που ούτως η, άλλως έχουν πρόβλημα στο να καλύπτουν τους κρυφούς κυνηγούς, τους παίκτες που έρχονται από πίσω για να κάνουν γκολ…