Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑ Andrew Wilson παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στο Eurogamer, ότι τα διάφορα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν κατά την κυκλοφορία του Battlefield 4 «ήταν απαράδεκτα», τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα.
Ο ίδιος εξήγησε ωστόσο πως το οποιοδήποτε πρόβλημα δεν είχε να κάνει με τον server του τίτλου, ενώ πρόσθεσε μεταξύ άλλων πως το αν πήγε κάτι «στραβά», αυτό οφείλεται κυρίως στις τεράστιες απαιτήσεις που είχε το game σε τεχνικό επίπεδο, «όπως οι τεράστιοι χάρτες (64ων παικτών) και η ανάλυση 1080p, με την Levolution να αλλάζει συνεχώς το σχεδιασμό του gameplay».
Στη συνέχεια το στέλεχος της ΕΑ υποβάθμισε τους ισχυρισμούς περί βεβιασμένης κυκλοφορίας, υπογραμμίζοντας πως «η DICE είχε αρκετό χρόνο στη διάθεση της αυτή τη φορά.
Το Battlefield Hardline είχε τρία χρόνια. Η περασμένη χρονιά ήταν ιδιαίτερη για εμάς, αλλά αναλάβαμε τις ευθύνες μας."
Διαβάστε περισσότερα εδώ