Το αξιοσημείωτο είναι πως η Gaijin Entertainment έδωσε τεράστια προσοχή στο να τα προβάλλει με μεγάλη ιστορική ακρίβεια, κάτι που καταφέρνει να κινήσει το ενδιαφέρον των παικτών κατά τη διάρκεια του campaign και αποτελεί σημαντικό στοιχείο για όσους αγαπούν την πολεμική Ιστορία.

Σε ότι αφορά το χειρισμό του, το Birds Of Steel έχει προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ευνοεί και τους εξοικειωμένους πιλότους της κατηγορίας, αλλά και αυτούς που απλά θέλουν να πετάξουν πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό, βιώνοντας μία απλοϊκή και ευχάριστη flight sim εμπειρία. Αυτό γίνεται αντιληπτό από τα 3 διαθέσιμα επίπεδα δυσκολίας. Για τους αρχάριους παίκτες υπάρχει το Simplified που είναι εντελώς arcade με πλήρες Heads Up Display, απεριόριστα πυρομαχικά και εφόδια, το Realistic που αφαιρεί κάποια κομμάτια από το HUD για μία πιο αληθοφανή εμπειρία και τέλος το Simulator που απευθύνεται στους βετεράνους πιλότους με ένα ρεαλιστικότατο μοντέλο πτήσης, όπου το κάθε μοντέλο αεροπλάνου αντιδράει διαφορετικά. Αυτό που προσπάθησε να αποφύγει η Gaijin Entertainment ήταν η εισαγωγή checkpoints, έτσι ώστε οι παίκτες να μην χρειάζεται να αρχίσουν μία αποστολή από την αρχή σε περίπτωση που χάσουν.

Αντ’ αυτού, κάθε φορά που το αεροπλάνο του χρήστη συγκρουστεί, μπορεί αμέσως να μεταβεί στη θέση ενός άλλου πιλότου ελέγχοντας ένα διαφορετικό στρατιωτικό αεροσκάφος. Μία πανέξυπνη ιδέα που εφαρμόστηκε με εξαιρετικό τρόπο και δείχνει το μέγεθος της φροντίδας που έδωσε η ομάδα ανάπτυξης στο τίτλο. Ένα νέο χαρακτηριστικό που εισήγαγε η Gaijin Entertainment είναι ο Mission Editor, που δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους πίστες, ορίζοντας διάφορες παραμέτρους όπως εκείνοι επιθυμούν.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube