Αλλαγές λοιπόν στο, ας το πούμε, οργανόγραμμα του Ολυμπιακού. Με την προσθήκη του Κ. Καραπαπά, στο πολύ ευαίσθητο πόστο του διευθυντή επικοινωνίας και την προώθηση-αναβάθμιση του Γ. Μώραλη, σε ρόλο γενικού διευθυντή, στο γραφείο που είχε ο Γ. Λούβαρης, ο οποίος εδώ και κάποιες εβδομάδες αποτελεί παρελθόν από το σύλλογο, μετά από σχεδόν 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς.

Ο Μώραλης ουσιαστικά φαίνεται πως θα αναλάβει μαζί με τον Γ. Βρέντζο, τον…υπουργό Οικονομικών του Ολυμπιακού, να «τρέχουν» το σύλλογο διαχωρίζοντας αρμοδιότητες και ρόλους, ώστε να υπάρχει λειτουργικότητα κι αποτελεσματικότητα στην ΠΑΕ.

Ουδείς αμφιβάλλει ότι στο ρόλο της επικοινωνίας ο Μώραλης πέτυχε όλα αυτά τα τελευταία χρόνια. Οπότε το ερώτημα έρχεται από μόνο του: Ο Καραπαπάς τι θα κάνει; Κι εδώ η απάντηση είναι εύκολη. Πλέον πρέπει να περιμένουμε μία ακόμη πιο επιθετική επικοινωνιακή πολιτική από πλευράς του Ολυμπιακού.

Στη διοίκηση και στο σύλλογο γενικότερα υπάρχει η βεβαιότητα πως γίνεται πόλεμος στον Ολυμπιακό από πολλά και διαφορετικά μέτωπα. Οπότε, κρίθηκε σκόπιμο να υπάρξει μία δυνατή φωνή που θα ανταποκρίνεται σε αυτού του είδους τη διαφορετική στρατηγική. Μία φωνή, του Καραπαπά, που εκτός των άλλων ξέρει από πολύ κοντά τα του Τύπου, σε όλα τα επίπεδα του.

Έτσι, παράλληλα με την ανάγκη αξιοποίησης του Μώραλη σε ακόμη πιο υψηλά κλιμάκια, έγιναν οι επιλογές που έγιναν, τα αποτελέσματα των οποίων περιμένουν στον Ολυμπιακό να είναι ορατά σύντομα. Με…φουλ επίθεση και σε συνέχεια της επιστροφής του Σάββα Θεοδωρίδη, που συχνά ανεβάζει ούτως η, άλλως τους τόνους από μόνος του!

Αν μη τι άλλο θα έχει ενδιαφέρον!

Κ. Νικολακόπουλος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube