Η επιτυχία είναι πολύ σχετική έννοια και –αρκετές φορές- άκρως υποκειμενική. Ένας από τους «δείκτες μέτρησης» της είναι η ταχύτητα που ένα …προϊόν αναγνωρίζεται και γίνεται γνωστό και αυτό ισχύει, ειδικά, στο διαδίκτυο. Τοwww.sport-fm.gr σας παρουσιάζει τα 10 βίντεο με τη μεγαλύτερη συχνότητα μετάδοσης, likes και dislikes για το 2011.
Αν κάτι αξίζει να ειπωθεί, θα ειπωθεί. Αν κάτι είναι εύστοχο θα γίνει trend. Αν κάτι είναι παράξενο, επίσης θα πάρει το δρόμο του.
Παρακάτω ακολουθεί το top10 των viral βίντεο, τα οποία εξαπλώθηκαν σαν …ιοί στο διαδίκτυο. Απολαύστε τα.
10. Τα παιδιά μέχρι τα 13 δεν βλέπουν ντοκιμαντέρ, για την ακρίβεια τα απεχθάνονται, ειδικά αν αυτά αφορούν στη μητέρα φύση και αν η μεταγλώττιση είναι κάπως ανιαρή. Αργότερα θα αλλάξουν γνώμη. Πότε είναι το αργότερα; Εξαρτάται από το πότε θα δουν τη σειρά με τον κύριο Ράνταλ να κάνει την εκφώνηση και να …περιγράφει γλαφυρά.
9. Μας αρέσουν οι Radiohead. Πάρα πολύ. Μα, πάρα πολύ όμως. Και ο Τομ Γιορκ, επίσης. Και στιχουργικά και από θέμα ερμηνείας. Κάπου τα χαλάμε στα βίντεο κλιπ και στις χορευτικές κινήσεις. Τα χαλάμε; Αυτό είπαμε; Ναι καλά! Μπορεί ο Τομ να χόρεψε λίγο περίεργα στο βίντεο του Lotus Power, αλλά αυτό έδωσε τροφή για έμπνευση σε Ευρώπη και Αμερική και το αποτέλεσμα είναι ένα ποτ πουρί εκπληκτικό!
8. Η σάτιρα είναι χρήσιμο εργαλείο. Μαζί με το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό είναι ασπίδα κόντρα στη σοβαροφάνεια. Αλλά, κύριε Άντερσον Κούπερ, όταν πάτε να κοροϊδέψετε τον Ζεράρ Ντεπαρτιέ για το ότι δεν μπόρεσε να κρατηθεί στο αεροπλάνα και πήγε τουαλέτα …λίγο πιο νωρίς, τότε καλά να πάθετε. Να το και το σαρδάμ, να το και το σπαστικό γέλιο.
7. Στην Αστυνομία θα έπρεπε να σκεφτούν την επέκταση του αλκοτέστ και μακριά από δρόμους και λεωφόρους. Ακόμη και μέσα στα σπίτια και –ειδικά- μέσα στις κουζίνες. Η Χάνα Χαρτ είναι σαν τις συμπαθέστατες κυρίες που βλέπετε λίγο μετά τις 10:30 στους δέκτες σας, στις πρωινές εκπομπές. Κοινώς, μαγειρεύει. Αλλά όχι νηφάλια…
6. Ελάτε, μην είστε ψεύτες. Όλοι το έχετε κάνει, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο. Και κάποιοι και πιο γραφικά. Όλοι έχετε φωτογραφηθεί με …περίεργο τρόπο και όλοι έχετε δυσκολευτεί με κάποια εγκατάσταση ενός περιφερειακού μηχανήματος. Μάλιστα, οι περισσότεροι από εσάς δεν δικαιολογείστε γιατί έχετε μια κάποια εξοικείωση με την τεχνολογία. Σκεφτείτε τους συγγενείς σας που πρώτη φορά στη ζωή τους προσπάθησαν να συνδέσουν μια κάμερα στον υπολογιστή! Αλλά και εσείς, εγγόνια και παιδιά, δεν είστε εντάξει. Πήγατε και «ανεβάσατε» στο YouTube τις προσπάθειες του παππού και της γιαγιάς όταν δοκίμαζαν το …εξωγήινο μηχάνημα.
5. Λοιπόν, κάπου εδώ πρέπει να ορίσουμε τα διαχωριστικά όρια. Για κάποιον περίεργο και μερικές φορές ανεξήγητο λόγο, τα likes στο YouTube αφορούν βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούν οι συμπαθείς κατά τ’ άλλα γάτες. Υπάρχει και η κατηγορία που συγκινείται με ότι έχει να κάνει με παιδιά κάτω των 5 ετών και τις ειδικές ικανότητες που αυτά έχουν. Αγαπητέ Χόρχε Ναρβάες, αν και δεν είναι ότι πιο έξυπνο να βγάζεις το παιδί σου στο διαδίκτυο, κοίτα να πας τη μικρή Αλέξα σε κάποιο ωδείο γιατί είναι ταλέντο από τα λίγα!
4. Παίρνεις τον Μάικλ Μπόλτον, ένα οποιοδήποτε συνηθισμένο τραγούδι που να μπορεί να ακουστεί σε ένα νυχτερινό κλαμπ, βάζεις λίγες πινελιές από Τζακ Σπάροου, λίγο από …παραλία και πειρατές και έχεις ακόμη ένα βίντεο το οποίο ξεπερνά άνετα τα 55 εκατ. «χτυπήματα» σε λίγους μήνες.
3. Δεδομένο πρώτο: Στην Αμερική το ποδόσφαιρο ΔΕΝ είναι αυτό που ξέρουμε εμείς. Αλλά αυτό με την μπάλα σαν αυγό. Και επειδή το δικό τους football οι Αμερικανοί το λατρεύουν, το ίδιο κάνουν και με οτιδήποτε σχετίζεται με αυτό. Ok, στη συγκεκριμένη περίπτωση βοήθησε και η ίδια η διαφήμιση. Αγαπητή Volkswagen, συγχαρητήρια για την επιλογή σου να επιλέξεις αυτό το project για τον τελικό του Super Bowl.
2. Οποιαδήποτε ιστορία γίνεται πιο ενδιαφέρουσα όταν σε αυτήν προστεθεί μια δόση ρομαντισμού, δύο μεζούρες δράματος και τρεις τζούρες συγκινησιακής φόρτισης. Μαζί ή και χώρια, όλα αυτά τα …συστατικά. Η περίπτωση του Τεντ Ουίλιαμς είναι από αυτές που σε κάνουν να αναρωτηθείς γιατί δεν έχει γίνει ταινία ακόμη. Ο πρώην ραδιοφωνικός παραγωγός, άστεγος και κατατρεγμένος από τη ζωή και τις επιλογές του, ξαναβρίσκει το δρόμο για την επιστροφή του πίσω από τα μικρόφωνα. Τυχαία, μετά από μια συνάντηση στο δρόμο. Διαβατήριό, η μαγευτική φωνή του.
1. Κακομαθημένα, εκμεταλλευτές από τη φύση τους. Αγόρια και κορίτσια κάνουν ότι θέλουν τους γονείς τους. Η 13χρονη Ρεμπέκα Μπλακ ήθελε να γίνει τραγουδίστρια. Οποία πρωτοτυπία! Αυτό, όμως, που έκανε είναι από τα …άγραφα. Έπεισε τη μητέρα της να πληρώσει 4.000 δολάρια σε μουσική εταιρεία παραγωγής για ένα βίντεοκλιπ. Κάτι που άρχισε ως προεφηβικό καπρίτσιο εξελίχθηκε σε …ιό στο διαδίκτυο και έγινε το πιο «disliked» βίντεο στοYouTube, ξεπερνώντας και τον –περίπου συνομήλικό της- Τζάστιν Μπίμπερ.
Επιμέλεια: Τάκης Καραγιάννης