Μία σύγχρονη μάστιγα του gaming είναι το φαινόμενο των franchises. Καθώς η αυθεντικότητα και η πρωτοτυπία δίνουν τη θέση τους σε αναγκαστικές τριλογίες, με στόχο τις απανωτές κυκλοφορίες και το εύκολο, ασφαλές κέρδος, το στοιχείο που μας έκανε να αγαπήσουμε τα video games ως μορφή τέχνης τείνει να εξαφανιστεί. Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν απαραίτητα για το σημαντικότερο franchise της Ubisoft, που μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει την αποδοχή και το σεβασμό των παικτών, αλλά και να χτίσει ένα από τα ενδιαφέροντα σύμπαντα της βιομηχανίας. Ο λόγος για το Assassin's Creed, που από το Νοέμβριο του 2007 κι έπειτα, αποτελεί ναυαρχίδα του Γαλλικού publisher, απασχολώντας όλο και περισσότερα από τα studios του με κάθε νέα προσθήκη.

Μετά το πραγματικά εξαίσιο Assassin's Creed II, το οποίο πήρε στην Ubisoft Montreal δύο χρόνια να ολοκληρώσει, οι βάσεις για μία συναρπαστική (υπό)τριλογία είχαν τεθεί. Το επίσης άψογο Brotherhood ακολούθησε ακριβώς ένα χρόνο αργότερα, κάτι που έγινε εφικτό χάρη στη βοήθεια άλλων τεσσάρων studios της Ubi (Singapore, Quebec, Bucharest, Annecy). Άγγλοι στο ραντεβού τους, τα ίδια studios (με την προσθήκη της σουηδικής Ubisoft Massive) μας παραδίδουν φέτος το Revelations, ένα χρόνο παρά τέσσερις μέρες μετά. Τα βήματα του μεσήλικα πλέον Ezio Auditore da Firenze τον οδηγούν σε αυτά του Altair Ibn-La'Ahad, καθώς οι ιστορίες των δύο προγόνων του Desmond ολοκληρώνονται, ίσως με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σχεδόν 30 χρόνια μετά, η συνεχής αναζήτηση για απαντήσεις και ενίσχυση του δόγματος των Assassins, φέρνει τον Ezio στην πάλαι πότε πρωτεύουσα του Βυζαντίου και νυν κέντρο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, Κωνσταντινούπολη. Παρά την πτώση τους από την εξουσία, οι δυνάμεις των Templars, κατά βάση βυζαντινές/ελληνικές, εξακολουθούν να ασκούν τεράστια επιρροή στην περιοχή. Με την πόλη αρχηγείο των Ασσασίσων, Masyaf, υπό Ναϊτική κατοχή και μερικά από τα σημαντικότερα μυστικά του Πρώτου Πολιτισμού να κινδυνεύουν να πέσουν στα χέρια των εχθρών, ο Ezio θα πρέπει να αναζητήσει πέντε κλειδιά/δίσκους που περιέχουν καθοριστικές για την αδελφότητα αναμνήσεις του Altair, φυσικά αριστουργηματικά κρυμμένα στις ρίζες της Πόλης.

Όλα αυτά δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από προσπάθειες του Desmond να βρει “closure”, καθώς σε κωματώδη κατάσταση και πρακτικά εντός του πυρήνα του Animus, ψάχνει στις αναμνήσεις των προγόνων του, μέχρι αυτές να μην έχουν τίποτα άλλο να του δώσουν. Όλως περιέργως λοιπόν, το βάρος εδώ δε δίνεται στον προαναφερθέντα, αλλά στους προγόνους του και περισσότερο στον Ezio. Αποτελεί απορίας άξιο το πως καταφέρνουν οι σεναριογράφοι της σειράς σε τόσο περιορισμένο χρονικό διάστημα να κάνουν ενέσεις ενδιαφέροντος στο ίδιο storyline, αναζωπυρώνοντας με κάθε κυκλοφορία το ενδιαφέρον κοινού και κριτικών. Ενώ η λογική προστάζει πως οι περιπέτειες του Ezio θα έπρεπε να έχουν αρχίσει να κουράζουν, στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με ίσως το πιο ενδιαφέρον τμήμα της ζωής του, καθώς αυτή οδηγείται στο αναπόφευκτο τέλος της. Κύρια υπεύθυνη η μητέρα όλων των ιστορικών μητροπόλεων και κέντρο του εκλιπόντος ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, Κωνσταντινούπολη. Μία πόλη που άκουγε και εξακολουθεί να ακούει σε ποικίλα ονόματα. Από Kostantiniyye, μέχρι Nova Roma και Instabul, το ουράνιο αυτό τόξο πολιτισμών δεν επιλέχτηκε τυχαία από τους developers ως η επόμενη στάση του Assassin's Creed.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης στο Enternity.gr

Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr ή στη σελίδα μας στο facebook. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6. Κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube