Το μάρκετινγκ χρειάζεται για να βοηθάει το μπάσκετ… Οταν, όμως, συμβαίνει το αντίθετο, κάτι πηγαίνει στραβά. Και δυστυχώς, η FIBA ξέχασε ποια είναι τα όρια. Κι αντί να χρησιμοποιεί τους σπόνσορες, χρησιμοποιείται από τους σπόνσορες. Σε τέτοιο βαθμό, που τελικά αντί το μάρκετινγκ να υπηρετεί το μπάσκετ, να υπηρετεί το μπάσκετ το μάρκετινγκ. Γράφει ο Σπύρος Καβαλιεράτος.

Για να διαβάσετε αναλυτικά το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Σπύρου Καβαλιεράτου, αλλά και για να επικοινωνήσετε μαζί του, μπείτε στο Superbasket.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube