Γενικά

Αλλάζει ο οδικός χάρτης της Ελλάδας...

Το 2015 δεν είναι μακριά. Αλλωστε σκεφθείτε πως έχουμε διανύσει 6 (!) χρόνια βαθιάς κρίσης, με όλες τις συνέπειες βέβαια. Του χρόνου, πάντως, θα έχουμε αυτοκινητοδρόμους.

Πριν τρία χρόνια είχα επισκεφθεί τα εργοτάξια της Κορίνθου – Πατρών (Ολυμπία Οδός). Δούλευαν πυρετωδώς αλλά σταμάτησαν βιαίως λόγω της κρίσης και της έλλειψης χρηματοδότησης από τράπεζες και από την κάθετη πτώση της είσπραξης διοδίων λόγω περιορισμένη διέλευσης.

Επειτα από την προ λίγων μηνών συμφωνία μεταξύ: Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ελληνικού Δημοσίου, ξένων και ελληνικών τραπεζών, ξένων και ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών), επανεκκίνησης των έργων με επικαιροποίηση των συμβάσεων, πήγα χθες στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Κατασκευάζει και έχει την εκμετάλλευση του άξονα Ράχες Μαλιακού - Κλειδί Ημαθίας (230 χλμ.).

Μπήκα και στις δύο σήραγγες (Τ1 & Τ2) που έχουν διανοιχθεί πλήρως και παρακάμπτουν τα αιματοβαμμένα Τέμπη. Στρώνεται άσφαλτος και παραδοθούν σε κυκλοφορία με όλο το έργο. Οι Τ1 & Τ2 διαπερνούν το βουνό Κίσσαβος, που… «μαλώνει» με τον Ολυμπο. Όμως και το ψηλότερο βουνό της χώρας, έχει σήραγγα (Τ3). Παρακάμπτονται οι στροφές του Πλαταμώνα, στο κάστρο.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Δείτε την 4η τηλεοπτική εκπομπή DRIVE & TRAVEL στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x