«Πώς θα ήταν αν σε αυτόν τον sandbox κόσμο υπήρχαν ταυτόχρονα και άλλοι παίκτες;».
Όλοι έχουμε κάνει την ίδια σκέψη, κάθε φορά που περιπλανιόμαστε στον κόσμο του Oblivion ή του Skyrim, ακριβώς επειδή οι τίτλοι της Bethesda έδιναν ανέκαθεν την εντύπωση ότι αποτελούσαν «έτοιμα» ΜΜΟ, που περίμεναν τόσο καιρό να κατοικηθούν από παίκτες. Διαθέτουν έναν τεράστιο sandbox κόσμο που προσφέρει άφθονη ελευθερία, με guilds, quests και dungeons, αλλά και ένα skill-based RPG σύστημα μάχης, που συναντάμε κυρίως σε hardcore ΜΜΟs (Darkfall). Θα έλεγε κανείς, ότι υπάρχει όλη η σχεδιαστική υποδομή έτσι ώστε ένα τέτοιο single player παιχνίδι να απογειωθεί σε online περιβάλλον. Πιθανώς την ίδια σκέψη έκαναν οι Bethesda και ZeniMax Online, όταν αποφάσισαν να μεταφέρουν την σειρά Elder Scrolls στην κατηγορία των ΜΜΟRPG. Ύστερα από πολλές online ώρες στον κόσμο του Tamriel, το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτό που είχαμε όλοι στην φαντασία μας.
Το Elder Scrolls Online πράγματι δανείζεται ορισμένα στοιχεία από την single player σειρά της Bethesda, όμως το κάνει με εντελώς επιφανειακό τρόπο, ενώ στον πυρήνα του ο τίτλος «παίζει» με τον ίδιο «κουρασμένο» και γραμμικό τρόπο που συναντάμε σε κάθε άλλο σημερινό theme park MMO. Η ZeniMax πήρε στην ουσία ένα έτοιμο sandbox MMO και το χαλιναγώγησε σε κάτι ξεπερασμένο και μονότονο, που έχει δοκιμαστεί -και αποτύχει- μέσα από πολύ καλύτερα theme parks στο παρελθόν. Σε αυτό το πρώτο preview για το Elder Scrolls Online θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με το PvE μέρος του τίτλου και την επόμενη εβδομάδα αποκλειστικά με το PvP μέρος. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι έχει να προσφέρει το PvE μέρος.
Το ξεκίνημα στον τίτλο της ZeniMax γίνεται με το σύστημα δημιουργίας του χαρακτήρα. Οι περισσότερες επιλογές είναι οι κλασσικές που συναντάμε στο είδος, αν και υπάρχει εμφανέστατα μια “Elder Scrolls” δόση. Για παράδειγμα, οι φυλές είναι παρόμοιες με τα single player παιχνίδια, με επιλογές όπως Nord, Orcs, High Elfs, Wood Elfs, Khajiit, Argorians και άλλες. Στην ίδια οθόνη θα κληθούμε να επιλέξουμε και το Alliance του χαρακτήρα μας, μέσα από τρείς επιλογές: Daggerfall Covenant, Aldmeri Dominion και Ebon Heart Pact. Το Alliance είναι πολύ σημαντικό, αφού ορίζει την περιοχή που θα παίξουμε στο χάρτη, την πλευρά από την οποία θα παρακολουθήσουμε τα γεγονότα, ενώ παίζει ρόλο και στο PvP που διεξάγεται στο Cyrodiil, ένα χάρτη που είναι εμπνευσμένος από το 3-way PvP του Guild Wars 2, για τον οποίο θα μιλήσουμε την επόμενη εβδομάδα. Η επόμενη οθόνη είναι και η πιο σημαντική, αφού εδώ επιλέγουμε την κλάση, μέσα από συνηθισμένες επιλογές, όπως: Dragonknight (warriors), Sorcerer (μάγοι), Nightblade (rogues) και Templars (περίπου σαν τα κλασσικά tanks).
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.