Ο παραγωγός του FIFA 13 για το Wii U, ο Matt Prior, παραχώρησε συνέντευξη στο Nintendo World Report, από την οποία προέκυψαν πολλές πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές της έκδοσης του παιχνιδιού για το Wii U σε σχέση με τις αντίστοιχες για Xbox 360 και PlayStation 3.
Επιγραμματικά, αυτό που προέκυψε είναι ότι το FIFA 13 θα έχει καλύτερα γραφικά στην κονσόλα της Nintendo, με διπλάσια ανάλυση για το πλήθος και πιο λεπτομερή textures για το γήπεδο, ενώ θα υπάρχει πλήρης υποστήριξη για το Wii U Gamepad, τόσο στο gameplay, όσο και στο manager mode και το interaction με φίλους.
Ωστόσο, θα υπάρχουν κάποιες περικοπές στο gameplay. Αν και το παιχνίδι θα βασίζεται στη μηχανή του FIFA 13, θα λείπουν, ανάμεσα σε άλλα, το First-Touch Control και τα Curved Runs, ενώ, σε επίπεδο modes δεν θα συμπεριλαμβάνεται το Ultimate Team. Σχετικά με τις ελλείψεις στο gameplay, ο Prior δήλωσε ότι σε επίπεδο gameplay το παιχνίδι βρίσκεται ανάμεσα στα FIFA 12 και 13, αφού η ομάδα ανάπτυξης έπρεπε να δημιουργήσει το παιχνίδι εξαρχής για το νέο σύστημα κι έτσι ήταν σημαντικό να υπάρχει πρώτα μια σταθερή βάση κώδικα.
Πηγή: Enternity.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.