Παρ’ όλα τα 420 χιλιόμετρα από την Αθήνα, η επιλογή μας να ταξιδέψουμε μέχρι τα Ιωάννινα με το νέο Citroen C5 Aircross ήταν κάτι παραπάνω από εύστοχη. Ο λόγος που διαλέξαμε το ολοκαίνουργο SUV της γαλλικής φίρμας ήταν η αρχοντική άνεση που σου προσφέρει και τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας και ψυχαγωγίας. Με το νέο SUV η Citroen ανεβάζει τον πήχυ.
Του Άρη Γαλανόπουλου
Περνώντας από την πλατεία Μαβίλη, το εξατομικευμένο σύνολο του C5 Aircross κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον σε πολλούς περαστικούς. Οι προτάσεις εξατομίκευσης, που αφορούν την εξωτερική εμφάνιση, είναι 30. Η καινοτόμος ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions προέρχεται από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού προσφέροντας εξαιρετική οδηγική άνεση, καθώς στις ελαφριές συμπιέσεις και επαναφορές το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση πως αιωρείται πάνω από το οδόστρωμα, ενώ στις ισχυρές, απορροφά υποδειγματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα, τα καθίσματα Advanced Comfort κάνουν τις διαδρομές μια χαλαρωτική εμπειρία, μιας και διαθέτουν ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και επιπρόσθετο αφρώδες υλικό 15 χιλ. στη βάση του καθίσματος, εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης σε όλους τους επιβάτες.
Και σύστημα μασάζ
Χάρη στον συγκεκριμένο αφρό, τα καθίσματα διατηρούν τη μορφολογία τους από επιβάτη σε επιβάτη, ενώ η πάροδος του χρόνου δεν αλλοιώνει την εμφάνισή τους. Τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να εξοπλιστούν και με σύστημα μασάζ πολλαπλών σημείων. Ολα τα παραπάνω τα απολαύσαμε τόσο στο ταξίδι μας, όσο και στις διαδρομές που προγραμματίσαμε, όπως είναι η βόλτα στη λίμνη Παμβώτιδα και στο κάστρο, που αποτελούν σημείο αναφοράς για τα Ιωάννινα. Για τους πίσω επιβάτες, υπάρχουν τρία ξεχωριστά καθίσματα, που διαθέτουν δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης σε πέντε διαφορετικές θέσεις και μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως, μετατρέποντας τον χώρο αποσκευών σε έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης δύο επιπέδων. Ετσι, ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται από 580 έως 720 λίτρα.
Οι διαστάσεις «κρύβονται» κατά την οδήγηση, ενώ το μήκος των 4,5 μέτρων «χάθηκε» στο μικρό χωριό Λιγκιάδες (13 χιλιόμετρα από τα Ιωάννινα), όπου απολαύσαμε την όμορφη θέα.
Μηχανολογικά, υπάρχουν αποδοτικοί κινητήρες με προδιαγραφές Euro 6.2 οι οποίοι εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων (BVM6) ή με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων (EAT8). Για τους κινητήρες βενζίνης υπάρχουν οι εξής: PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 180 S&S EAT8, ενώ από πλευράς κινητήρων diesel οι: BlueHDi 130 S&S BVM6, BlueHDi 130 S&S EAT8 και BlueHDi 180 S&S EAT8. Εμείς στην κατοχή μας είχαμε τον 1.5 diesel των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας και τηρώντας τα όρια ταχύτητας, ο υπολογιστής ταξιδιού ήταν κοντά στα 5,3 λτ./100 χλμ.
Στον εξοπλισμό του φέρει 20 συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένων του Highway Driver Assist, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2), και του Grip Control με Hill Assist Descent, για τη διευκόλυνση της περιπέτειας όταν η διαδρομή γίνεται πιο απαιτητική.
Στα τέλη του 2019 θα υπάρξει και έκδοση plug-in hybrid για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Citroen. Το αυτοκίνητο δοκιμής είχε το κορυφαίο εξοπλιστικό πακέτο, Shine, το οποίο ανέρχεται σε 35.000 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο EAT8. Η βασική έκδοση ξεκινάει από 22.500 ευρώ, με τον 1.2 PureTech 130.
Οι πανέμορφες «κυρίες» του Αντώνη Ισμαήλου
Για τέταρτη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε το Ismailos Classics Tour. Το Σαββατοκύριακο 11-12 Μαΐου η εκδήλωση κλασικών αυτοκινήτων μονοπώλησε το ενδιαφέρον τόσο του κοινού που ακολουθεί τέτοιου είδους εκδηλώσεις όσο και του απλού παρατηρητή, που ξέρει να αναγνωρίζει το διαφορετικό. Μπορεί η Α. Ισμαήλος Α.Ε. να είναι συνδεδεμένη με το αστέρι της Mercedes-Benz και πολλές πανέμορφες «κυρίες» της μάρκας να έχουν την τιμητική τους, όμως υπάρχουν και ξεχωριστές, Ferrari, Porsche, Maserati, Lamborghini, Jaguar, Lotus και άλλες, που γεμίζουν χρώμα το κομβόι του Ismailos Classics Tour.
Η συντήρηση
Είναι προσωπική ευθύνη του ίδιου του Αντώνη Ισμαήλου να λειτουργούν όλα τα αυτοκίνητα που φροντίζει η εταιρεία του στο 100%, όπως ήταν την ημέρα που βγήκαν για πρώτη φορά από τα εργοστάσιά τους.
Συνεπώς η δεδομένη, για την εταιρεία, ποιότητα των αυτοκινήτων ξεπερνάει πολύ τα standards συντήρησης των αντικών. Τα κλασικά αυτοκίνητα που βγαίνουν σπάνια από τα γκαράζ των τυχερών ιδιοκτητών έχουν την προσωπική του πινελιά.
Το δεδομένο πλέον για όλους τους ιδιοκτήτες είναι η συμμετοχή τους σε ετήσια βάση στο Ismailos Classics Tour.
Η φετινή διοργάνωση ήταν η μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά. Η πρώτη ημέρα αποτελούνταν από τρία σκέλη, όπου τα πληρώματα κάλυψαν συνολική απόσταση 200 χιλιομέτρων από την εκκίνηση στο Χρισσό Φωκίδος μέχρι τον τερματισμό, στο Elatos Resort, ενώ στο ενδιάμεσο υπήρχαν όμορφοι σταθμοί και ξεχωριστές τοποθεσίες.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.