Νέα μοντέλα

Αγωνιστικό Seat Leon turbo με πετρέλαιο

Απο την ημέρα που η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) επέτρεψε την συμμετοχή αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC), η Seat παρουσιάζει για πρώτη φορά το αγωνιστικό Leon Diesel TDI. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Leon FR 2.0 TDI 170 hp, το οποίο μετά τις μετατροπές και την εξέλιξή του από τη Seat Sport, η ιπποδύναμη φθάνει στους 280 hp, διαθέτοντας μάλιστα πολλή καλύτερη ροπή απο τους βενζινοκινητήρες

Απο την ημέρα που η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) επέτρεψε την συμμετοχή αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC), η Seat παρουσιάζει για πρώτη φορά το αγωνιστικό Leon Diesel TDI. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Leon FR 2.0 TDI 170 hp, το οποίο μετά τις μετατροπές και την εξέλιξή του από τη Seat Sport, η ιπποδύναμη φθάνει στους 280 hp, διαθέτοντας μάλιστα πολλή καλύτερη ροπή απο τους βενζινοκινητήρες. Η ισπανική μάρκα, μέλος του ομίλου της VW, θα συμμετάσχει στους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος με δύο Leon TDI 280 hp και οδηγούς τους Ζενέ και Μίλερ. Οι Ταρκουίνι, Μοντέρο και Ζουρντέν θα συνεχίσουν να οδηγούν τα βενζινοκίνητα Leon WTCC. Οσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ο κινητήρας είναι: υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος εν σειρά, τοποθετημένος εγκάρσια, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 16βάλβιδος. Είναι κυβισμού 2000 κ.εκ., αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 hp στις 4000 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 450 Nm στις 2500 σ.α.λ., διαθέτει φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων και η λίπανση γίνεται με υγρό κάρτερ. Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω 6τάχυτου εν σειρά κιβωτίου ταχυτήτων Hewland, ο συμπλέκτης είναι διπλού δίσκου, ενώ έχει τοποθετηθεί μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Στον τομέα της ανάρτησης, μπροστά υπάρχουν τα κλασικά γόνατα McPherson με ελικοειδή ελατήρια, αποσβεστήρες αερίου και αντιστρεπτική δοκό. Πίσω έχει χρησιμοποιηθεί η διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, αποσβεστήρες αερίου και αντιστρεπτική δοκό επίσης. Για την αποτελεσματική πέδηση φροντίζουν οι 4πίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 332 χιλ. μπροστά και οι 2πίστονες δαγκάνες με συμπαγείς δίσκους 280 χιλ. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,330 μ., πλάτος 1,849 μ., μεταξόνιο 2,600 μ. και ελάχιστο βάρος 1170 κιλά συμπεριλαμβανομένου του οδηγού. Το αυτοκίνητο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στον επόμενο διπλό αγώνα του πρωταθλήματος, 25 και 26 Αυγούστου στην Γερμανία.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x