Νέα μοντέλα

Η οικογένεια KIA cee’d μεγάλωσε

Το πεντάθυρο Kia cee’d έχει μπει στην αγορά από τον Φεβρουάριο φέτος και μάλιστα διαγράφει μια πολλή καλή πορεία, αν αναλογιστούμε τη μέχρι τώρα δυναμική της κορεάτικης μάρκας. Η Kia με το cee’d θέλει να αλλάξει τα δεδομένα. Εκανε μια μεγάλη επένδυση στην Ευρώπη με το εργοστάσιο στην Σλοβακία, όπου κατασκευάζει το εν λόγω μοντέλο, το οποίο σχεδίασε ειδικά για τη γηραιά ήπειρο σε στούντιο της Γερμανίας. Ταυτόχρονα υλοποιεί ένα σχέδιο επέκτασης στις Η.Π.Α., με δύο εργοστάσια και κέντρο σχεδιασμού, τη στιγμή που σε μετρήσεις αξιοπιστίας λαμβάνει υψηλές διακρίσεις.

Το πεντάθυρο Kia cee’d έχει μπει στην αγορά από τον Φεβρουάριο φέτος και μάλιστα διαγράφει μια πολλή καλή πορεία, αν αναλογιστούμε τη μέχρι τώρα δυναμική της κορεάτικης μάρκας. Η Kia με το cee’d θέλει να αλλάξει τα δεδομένα. Εκανε μια μεγάλη επένδυση στην Ευρώπη με το εργοστάσιο στην Σλοβακία, όπου κατασκευάζει το εν λόγω μοντέλο, το οποίο σχεδίασε ειδικά για τη γηραιά ήπειρο σε στούντιο της Γερμανίας. Ταυτόχρονα υλοποιεί ένα σχέδιο επέκτασης στις Η.Π.Α., με δύο εργοστάσια και κέντρο σχεδιασμού, τη στιγμή που σε μετρήσεις αξιοπιστίας λαμβάνει υψηλές διακρίσεις. Κι ενώ λοιπόν κυκλοφορεί το πεντάθυρο cee’d ήρθε το αμάξωμα XL να δώσει περισσότερους χώρους και ανέσεις για μια οικογένεια ή για αυτούς που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες και θέλουν μήκος στο χώρο αποσκευών. Το cee’d XL είναι ουσιαστικά η έκδοση sporty wagon που κοσμούσε το περίπτερο της μάρκας στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά στην Ελλάδα θα ονομάζεται XL, λόγω συντομίας. Σχεδιαστικά είναι ενδιαφέρον. Το μπροστινό μέρος αλλά και το πλαϊνό μέχρι την δεύτερη πόρτα και το παράθυρο είναι πανομοιότυπο με το πεντάθυρο. Το σημείο που αλλάζει είναι το κόψιμο στο πίσω πλαϊνό μέρος, όπου η τρίτη κολόνα είναι σε σχήμα Ζ, για περισσότερο σπορτίφ χαρακτήρα. Επίσης, οι ράγες οροφής συνεισφέρουν σε πρακτικότητα και εμφάνιση. Ιδιο με το πεντάθυρο είναι και το εσωτερικό, το οποίο διατηρεί τα εξαιρετικά μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και την πολλή καλή ταπετσαρία. Επίσης, τα καθίσματα παρέχουν υψηλή στήριξη αφού είναι τύπου μπάκετ, ενώ στην άνεση συμβάλλουν τα χειριστήρια στο τιμόνι και ο ευδιάκριτος πίνακας οργάνων με ευχάριστα χρώματα που είναι χρήσιμα τη νύχτα. Σε αποθηκευτικό χώρο είναι πλουσιότερο κατά 200 λίτρα από το πεντάθυρο αμάξωμα, έχοντας 534 λίτρα τα οποία με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνουν έως τα 1.664 λίτρα. Με αυτόν τον τρόπο αυξήθηκε το μήκος του αυτοκινήτου κατά 23,5 εκ., στα 4,47 μ. με το ύψος να αγγίζει τα 1,49 μ. Αναφορικά με την ανάρτηση δεν υπάρχει διαφοροποίηση από το πεντάθυρο, αφού πίσω παραμένουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι.

Εν συντομία

Το cee’d XL διατίθεται προς το παρόν με κινητήρα βενζίνης 1.6 lt - 122 hp, έχοντας στάνταρ εξοπλισμό: κλιματισμό, ABS, 6 αερόσακους, ESP για την ευστάθεια, ενεργά προσκέφαλα, ραδιο-cd με MP3, χειριστήρια στο τιμόνι και θύρα USB, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό (αναδιπλούμενο κλειδί) και συναγερμό, δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και απόσταση, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, immobilizer, υπολογιστή ταξιδιού, προβολείς ομίχλης, 16άρες ζάντες αλουμινίου ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Κι όλα αυτά στην σούπερ τιμή των 17.900 ευρώ. Επιπλέον, το cee’d XL καλύπτεται από 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (5 χρόνια κάλυψη ολόκληρου του αυτοκινήτου και 2 επιπλέον χρόνια για τα μηχανικά μέρη), η οποία μεταβιβάζεται στους επόμενους ιδιοκτήτες εφόσον ακολουθείται το τακτικό πρόγραμμα συντήρησης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x