Η Emirates, Επίσημος Αερομεταφορέας του ATP World Tour και χορηγός τίτλου του ATP Rankings, φιλοξένησε το πρώτο live on-air Google+ Hangout με το νούμερο ένα τενίστα της παγκόσμιας κατάταξης, Νόβακ Τζόκοβιτς, και τους φίλους του τένις από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των μελών του προγράμματος Skywards της Emirates. Για να παρακολουθήσετε το Hangout μπορείτε να επισκεφθείτε το κανάλι της Emirates στο YouTube.
«Ως Επίσημος Αερομεταφορέας του ATP World Tour και χορηγός τίτλου του ATP Rankings, η Emirates στηρίζει το επαγγελματικό τένις σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο Sir Maurice Flanagan, Executive Vice Chairman της Emirates Airline και του Ομίλου. «Δίνοντας την δυνατότητα στους οπαδούς να έρθουν σε επαφή με τους θρύλους του τένις μέσω του Google+ Hangouts, καταφέρνουμε να μοιραστούμε το πάθος μας για το άθλημα και να επιβραβεύσουμε τους πελάτες μας, μέσω μίας μοναδικής εμπειρίας».
Το νούμερο ένα στην κατάταξη σήμερα, Νόβακ Τζόκοβιτς, ο οποίος βρίσκεται επίσης στην κορυφή της κατάταξης του ATP για το 2011 και 2012, θεωρείται από πολλούς ο καλύτερος τενίστας όλων των εποχών, καθώς έχει κερδίσει έξι τίτλους Grand Slam.
Στιγμιότυπα από το Hangout περιλαμβάνουν ερωτήσεις για τον Τζόκοβιτς από τους συμμετέχοντες σχετικά με τις καλύτερες στιγμές που έχει ζήσει ως αθλητής, συμβουλές για επίδοξους παίκτες του τένις, καθώς και τις απαιτήσεις της φυσικής του κατάστασης. Σε ερώτηση που τέθηκε για το ποιόν θα διάλεγε ως αντίπαλό του, ο Τζόκοβιτς δήλωσε ότι θα επέλεγε να παίξει με τον «Bono, σε χωμάτινο γήπεδο, στο Μόντε Κάρλο.»
Η Emirates παρουσίασε τη σελίδα της στο Google+ το Σεπτέμβριο του 2012 συγκεντρώνοντας περίπου 500.000 οπαδούς τους πρώτους πέντε μήνες, καθιστώντας την μία από τις πιο ενεργές και διαδραστικές σελίδες της πλατφόρμας επικοινωνίας, με τους περισσότερους followers. Η σελίδα της Emirates στο Google+ επιτρέπει στα μέλη της να μοιράζονται το πάθος τους για τη φωτογραφία, τα ταξίδια και την αεροπλοΐα.
Τα social media διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην μετεξέλιξη της εταιρείας από ένα ταξιδιωτικό brand σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand. Συνδυαστικά με τη σελίδα της στο Google+ και το κανάλι της στο YouTube, η Emirates έχει επίσης δυνατή παρουσία στο Facebook με περισσότερα από 1,3 εκατ. μέλη.
Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.