Γενικά

Ο Βαλεντίνο Ρόσι πρεσβευτής του Opel ADAM

Ο διάσημος Ιταλός αποτελεί επικοινωνιακό βέλος της Opel στη μάχη της αγοράς των μικρών μοντέλων.

Στο σύγχρονο μάρκετινγκ της αυτοκίνησης, διάσημα ονόματα "χρησιμοποιούνται" για το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Το 2010 η Opel είχε επιλέξει τη Lena, νικήτρια του διαγωνισμού της Eurovision το 2010, για να προβάλλει το Corsa και γενικότερα να προωθήσει την εικόνα της μάρκας.

Τώρα, ο Βαλεντίνο Ρόσι αναλαμβάνει να... τραβήξει το ολοκαίνουργιο Opel ADAM στην Ιταλία. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλέτας είναι ο πρωταγωνιστής μιας ευρέως φάσματος καμπάνιας επικοινωνίας με έμφαση στα κοινά χαρακτηριστικά του ADAM και του ιδίου. Βέβαια ο Ρόσι δεν είναι τόσο lifestyle τύπος, όπως το ADAM, εντούτοις είναι ίσως ο πιό αναγνωρίσιμος τύπος στην Ιταλία, ο οποίος με τη δυναμική του ονόματός του θα προσπαθήσει να επιβάλλει ένα μικρό γερμανικό μοντέλο στους μετρ του είδους, τους Ιταλούς.

Η καμπάνια καλύπτει παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας από τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ μέχρι καταχωρήσεις σε έντυπα, προωθητικές ενέργειες και παρουσία σε social media.

«Ο Valentino Rossi είναι ο τέλειος πρεσβευτής για το ADAM: ανέμελος, κεφάτος, αντισυμβατικός, πάντα σε κίνηση – όπως το Opel ADAM μας. Ταυτόχρονα, πολύ σχολαστικός, προσεκτικός, απαιτεί και ενεργεί με μέγιστη ακρίβεια, όπως ακριβώς η Γερμανική μηχανολογία που αποτελεί τη βασική αξία όλων των αυτοκινήτων μας», σχολιάζει ο Roberto Matteucci, διευθύνων σύμβουλος της Opel Italia. «Η επιλογή του Valentino Rossi για το ADAM επιβεβαιώνει την επιθυμία και δέσμευσή μας να διαμορφώσουμε μία νέα προσωπικότητα για τα αυτοκίνητά μας, διατηρώντας παράλληλα την έμφαση στη Γερμανική μηχανολογική ακρίβεια», κατέληξε στις δηλώσεις του.

Opel ADAM: Πρωταθλητής εξατομίκευσης και το καλύτερα "συνδεμένο" μικρό

Το Opel ADAM προσφέρει πάνω από 61.000 εξωτερικούς συνδυασμούς και σχεδόν 82.000 για το εσωτερικό, περισσότερους από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Το σικ, μοδάτο αυτοκίνητο είναι ένα ευέλικτο τρίθυρο μοντέλο, ιδανικό για το αστικό τοπίο. Η οδική συμπεριφορά του εντυπωσιάζει και εκτός πόλης χάρη στις ρυθμίσεις πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης και της έμφασης στην οδηγική απόλαυση και ευελιξία.

Στο εσωτερικό, το ADAM μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα σε ένα περιβάλλον που αποπνέει μία αίσθηση πολυτέλειας με στοιχεία premium τεχνολογιών προερχόμενων από ανώτερες κατηγορίες. Με το νέο σύστημα infotainment IntelliLink που ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android, Apple iOS), το ADAM γίνεται το καλύτερα ‘συνδεδεμένο’ μικρό αυτοκίνητο. Σύντομα θα διατίθεται το καινοτόμο λογισμικό φωνητικής αναγνώρισης SIRI Eyes Free της Apple. Άλλα χαρακτηριστικά ιδανικά για το φυσικό αστικό περιβάλλον του ADAM είναι η νέα γενιά Park Assist που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, μία Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert), σύστημα διεύθυνσης με ‘ελαφρύ’ πρόγραμμα πόλης - CITY mode και το αποκλειστικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix της Opel, πλήρως ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα.

Το ADAM λανσάρει τη βραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ στη lifestyle κατηγορία Α. Με τολμηρές, δυναμικές αναλογίες και μία μυώδη, αυθεντική του εμφάνιση αντιστέκεται στην τάση για ρετρό αισθητική. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι η lifestyle κατηγορία Α, στη οποία ανήκει το ADAM, θα εξακολουθήσει να αυξάνεται συνεχώς τα επόμενα χρόνια. Από το 2000, οι πωλήσεις μοδάτων αυτοκινήτων στην κατηγορία Α (μήκους περίπου 3,70 μ.) στην Ευρώπη έχουν αυξηθεί κατά περίπου 30% και αντίστοιχα των πολυτελών μοντέλων κατηγορίας B (μήκους περίπου 4,00 μ.) πάνω από 110%. Η Opel σκοπεύει να κατακτήσει αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά με το ADAM.


Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x