Το Norge GT8V έχει ανανεωθεί πλήρως και παρουσιάζεται ισχυρό, ασφαλές και άνετο, τοποθετώντας τη Moto Guzzi στην κορυφή της κατηγορίας τουρισμού μεγάλων αποστάσεων.
Το Norge είναι ένας ακούραστος ταξιδιώτης, ένας αναγνωρισμένος πρωταθλητής για την αξιοπιστία του, εξελέγη tourer μοτοσυκλέτα της χρονιάς το 2006 και το 2007, πιστός σύντροφος της αστυνομίας σε πόλεις όπως το Μιλάνο και το Βερολίνο. Τώρα αυτή η πλήρως ανανεωμένη έκδοση GT 8V, παγιώνει τη αποστολή του, δηλαδή τον τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.
Το 8V είναι ένας κωδικός που δηλώνει την ύπαρξη του πιο εξελιγμένου κινητήρα, που ανήκει στη σειρά «Quattrovalvole», ενώ παράλληλα ανανεώνεται ο εξοπλισμός, όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα του, με αποτέλεσμα η Moto Guzzi Norge 8V GT να ξεπερνά όλα τα προηγούμενα μοντέλα, με τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.
Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση.
Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Το ψυγείο λαδιού είναι τοποθετημένο χαμηλά στη καρίνα και έχει ένα βεντιλατέρ με θερμοστάτη που κρατά τη θερμοκρασία του λιπαντικού σε ιδανικά επίπεδα, ενώ η εξάτμιση είναι τώρα μεγαλύτερη, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου και αυξάνοντας τη ροπή στις μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας, η ισχύ του οποίου ξεπερνά τους 100.5 Hp, διαθέτει τώρα μέγιστη ροπή άνω των 104 Nm που αποδίδεται μόλις στις 5.500 σ.α.λ. Πρακτικά, σημαίνει ότι η καμπύλη ισχύος είναι τώρα κατά 20% υψηλότερη σε σύγκριση με την καμπύλη του 2-βάλβιδου κινητήρα.
Υπάρχει ακόμη μία πρακτική εξωτερική πρίζα 12 Volt, ένας ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ και πολλά άλλα στοιχεία άνεσης που έχουν προστεθεί, όπως το νέο πλαϊνό και κεντρικό σταντ, οι ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ένα νέο σετ πλαϊνών βαλιτσών, που έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί ώστε να εγγυώνται τέλεια εφαρμογή στα δύο στηρίγματα.
Παραμένοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με νέο ηλεκτρονικό σύστημα ABS σε συνδυασμό με τα εμπρός φρένα που είναι εφοδιασμένα με νέους υψηλότερης απόδοσης δίσκους.
Το Norge GT8V θα διατίθεται σε δύο μοντέρνους και κομψούς χρωματισμούς, μαύρο «Nero Metallizzato» και λευκό «Bianco Diamante e Argento».
Κύρια χαρακτηριστικά
Σχεδίαση
» Νέο ενιαίο φέρινγκ.
» Νέα διπλού σχήματος καρίνα
» Νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
» Νέος σιγαστήρας εξάτμισης από αλουμίνιο με σατέν φινίρισμα
» Νέες πλαϊνές βαλίτσες Moto Guzzi
» Νέου σχήματος σέλα
Κινητήρας
» Δικύλινδρος V90 «Quatro valvole» 1200 κ.εκ.
» Ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής με πιο αθόρυβη λειτουργία οδήγησης των βαλβίδων.
» Εκκεντροφόρος με νέο προφίλ
» Ψυγείο λαδιού στην καρίνα με βεντιλατέρ με θερμοστάτη
» Μονός δίσκος συμπλέκτη
» Νέο σύστημα εξάτμισης
» Συμπαγής άξονας μετάδοσης
» Κιβώτιο 6 σχέσεων
» Euro 3
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.