Γενικά

Το παρόν και το μέλλον της Suzuki

Ο κλάδος του αυτοκινήτου στη χώρα μας βρίσκεται σε πολύ δύσκολη καμπή, στο ναδίρ των πωλήσεων που μας φέρνει 25 και πλέον, χρόνια πίσω.

Η ανάκαμψη δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως η αισιοδοξία στο εμπόριο δεν πρέπει να εκλείψει, ούτε οι εταιρείες να μένουν στα άσχημα και να μην σχεδιάζουν το μέλλον. Τα στελέχη των εταιρειών σε μια αγορά 50.649 καινούργιων αυτοκινήτων το 2012 (τα μισά σε εταιρείες ενοικιάσεων και σε μακροχρόνιες μισθώσεις) και κοντά στις 60.000 το 2013, διαβλέπουν ότι ια προσεγγίσει περίπου τις 75.000 μονάδες το 2014. Κι όλα αυτά, τη στιγμή που το 2008, στην αρχή της κρίσης στη χώρα μας, είχαμε 267.242 πωλήσεις!

Ο όμιλος Σφακιανάκη στην Ελλάδα, βρέθηκε και αυτός στη δίνη της κατάστασης, όντας ένας όμιλος – εισαγωγέας των Suzuki και Cadillac, των φορτηγών Daf, των λεωφορείων TEMSA και των αγροτικών μηχανημάτων Landini και Valpadana. Όμως, είναι και όμιλος με δραστηριότητα στη λιανική, ως έμπορος άλλων μαρκών (Opel, Ford, MINI, Volvo, Cadillac, Hummer, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Renault, Dacia).

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x