Η όλη κατάσταση με τη διαπραγμάτευση, οι κλειστές τράπεζες και τα capital controls, έθεσαν σε τέλμα τα έργα. Το κράτος αδυνατεί να καταβάλει το ποσοστό συμμετοχής του στα έργα κατασκευής, οι τράπεζες δεν δίνουν χρήματα από τα δάνεια που έχουν υπογραφεί και οι κατασκευαστικές εταιρείες δεν έχουν να καλύψουν την ίδια συμμετοχή.
Το σκηνικό αυτό έχει ακινητοποιήσει τα μηχανήματα στα εργοτάξια και μόνο ορισμένες εργασίες εκτελούνται. Εφόσον η κατάσταση ομαλοποιηθεί μετά την υπογραφή της συμφωνίας με τους δανειστές και έχουμε νέα επανεκκίνηση των έργων το Σεπτέμβριο, τότε ίσως τέλη του 2016 να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα. Ειδικά για την Κορίνθου – Πατρών, μέχρι τα τέλη του 2016 υπολογίζεται η παράδοση του έργου, ενώ μάλλον θα χρειαστούν λίογοι μήνες του 2017 για την παράδοση του πολυσύνθετου κόμβου στο Ρίο...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.