Γενικά

Θέμα πρωθυπουργού το σιρκουί Δραπετσώνας

Για τη Δραπετσώνα έχω γράψει ξανά και έχω πειστεί από τον Θανάση Παπαθεοδώρου, τον αρχιτέκτονα – υπεύθυνο του εγχειρήματος, για το όραμά του, μολονότι έχω ενστάσεις για τη ρεαλιστικότητα του θέματος.

Όταν, για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, στο μπάσκετ, ζητά παρέμβαση πρωθυπουργού για να περάσουν από έλεγχο ντόπινγκ οι παίκτες της δικής του ομάδας και του Ολυμπιακού που αγωνίζονται μεταξύ τους στη διεκδίκηση του τίτλου, δεν θα ζητηθεί παρέμβαση του Αντώνη Σαμαρά για ένα τεράστιο θέμα, όπως η δημιουργία ενός σιρκουί για Φόρμουλα 1; Προφανώς ναι.

Το θέμα είναι το πώς θα γίνει η προσέγγιση, με μια ολοκληρωμένη πρόταση, με επενδυτικό και αναπτυξιακό σχεδιασμό, με βιωσιμότητα και τουριστική εκμετάλλευση. Διότι κάτι τέτοιο είναι το φιλόδοξο εγχείρημα στη Δραπετσώνα, με όραμα και προοπτική. Οι συντελεστές του έργου, ομονοούν ότι είναι εφικτό, όμως «σκαλώνει» στη «κόντρα» με τη Χαλανδρίτσα που κι αυτή, εδώ και χρόνια, έχει προχωρήσει ανάλογο εγχείρημα, έχει βρει επενδυτή αλλά αυτός περιμένει την επιστροφή… ΦΠΑ που του οφείλει το ελληνικό δημόσιο για να κάνει το επόμενο βήμα. Εδώ είναι Ελλάδα και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα: ό ένας κοιτάζει να βγάλει το μάτι του άλλου.

Για τη Δραπετσώνα έχω γράψει ξανά και μιλώντας με τον Θανάση Παπαθεοδώρου, τον αρχιτέκτονα – υπεύθυνο του εγχειρήματος, έχω πειστεί για το όραμά του, μολονότι έχω ενστάσεις για τη ρεαλιστικότητα του θέματος. Δηλαδή, μιλάμε για τη ριζική αλλαγή μιάς ολόκληρης περιοχής, με τη δημιουργία ενός μικτού σιρκουί σε δρόμους πόλης, λιμανιού και κλειστής πίστας, που θα αλλάξει όχι μόνο την εικόνα της περιοχής αλλά και ολόκληρης της Αττικής. Κι είναι αλήθεια ότι από τη στιγμή που προχωρούν παρεμβάσεις στο κέντρο της Αθήνας, στο φαληρικό μέτωπο κι αλλού, αν γίνει κάτι τέτοιο στον Πειραιά, αλλάζει ο χάρτης.

Ηδη μέχρι στιγμής, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων έχει εκφραστεί με κολακευτικά σχόλια. Θετικοί επίσης και ο Λουκάς Τζανής - δήμαρχος Δραπετσώνας, ο Βασίλης Δεσποτόπουλος - μέλος Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο Βασίλης Αποστολόπουλος - πρόεδρος Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών, ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Χαραγκιώνης - πρόεδρος Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου και αρκετοί άλλοι. Θετικός και ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος και ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης. Ολοι θεωρούν ότι το έργο είναι εφικτό, αρκεί να κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες. Στην εποχή της κρίσης χρειάζονται φιλόδοξες προσπάθειες που θα αλλάξουν τα δεδομένα. Και ο Μπέρνι Εκλεστον, ο άνθρωπος που έχει την εμπορική εκμετάλλευση της Φόρμουλα 1 και κλείνει τις συμφωνίες για τις πίστες, είναι θετικός με την ιδέα. Η τώρα, ή ποτέ…

Ακούστε περισσότερα σήμερα το βράδυ, 20.00 -21.00 στην εκπομπή ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΤΟΧΗΣ από το Nova ΣΠΟΡ FM 94,6 σε συζήτηση που θα έχουμε με τον Θανάση Παπαθεοδώρου. Ακούστε μας και live μέσω Διαδικτύου.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x