Επικαιρότητα

Τα marketing analytics αλλάζουν το ελληνικό λιανεμπόριο

Την αξία των marketing analytics ανακαλύπτουν σταδιακά οι ελληνικές επιχειρήσεις, με τις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα να συσφίγγουν τους δεσμούς μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών.

Την αξία των marketing analytics ανακαλύπτουν σταδιακά οι ελληνικές επιχειρήσεις, με τις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα να συσφίγγουν τους δεσμούς μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών. Ήδη, το προσωποποιημένο marketing αποκτά απήχηση μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών και εξελίσσεται σε πολύτιμο εργαλείο για τις ίδιες της επιχειρήσεις.

Ενδεικτική - προς αυτήν την κατεύθυνση - είναι η αυξανόμενη διείσδυση των προγραμμάτων επιβράβευσης στην Ελλάδα, καθώς, όπως εκτιμάται, σήμερα υπάρχουν περίπου 10 εκατ. εγγεγραμμένοι χρήστες σε περίπου 30 προγράμματα μεγάλων εταιρειών...

www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x