Τους κανονισμούς σε ότι αφορά την αεροδυναμική των μονοθεσίων θα συζητήσουν την Τετάρτη στη FIA. Οι αλλαγές που θα αποφασιστούν θα έχουν χρονικό ορίζοντα ως το 2020.
Οι κανόνες της αεροδυναμικής είχαν ανανεωθεί πριν την έναρξη της φετινής σεζόν. Σκοπός των νέων συζητήσεων είναι η βελτίωση του θεάματος που προσφέρει η Formula1.
Σε ότι αφορά τα ζητήματα ασφαλείας των πιλότων θα συζητηθεί η εφαρμογή των συστημάτων «HALO» και «Shield».
Το HALO είχε δοκιμαστεί την περσινή σεζόν από ορισμένους πιλότους και αφορά την προστασία του κεφαλιού των οδηγών. Είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και έχει οβάλ σχήμα, με το συγκεκριμένο σύστημα να παρέχει προστασία στον πιλότο σε τρία σημεία, ένα πάνω από τον οδηγό και δύο στο πίσω μέρος του κόκπιτ.
Ίδιο στόχο έχει και το Shield, το οποίο δοκίμασε στις ελεύθερες δοκιμές του Σίλβερστον ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον πιλότο της Ferrari να δηλώνει ότι δεν του άρεσε, εκφράζοντας παράλληλα και παράπονα ότι τον ζάλιζε.
Οι ιθύνοντες της Παγκόσμιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου εξετάζουν και το ενδεχόμενο να παρουσιάσουν το 2018 μια νέα έκδοση του Shield, σε περίπτωση που δεν καρποφορήσει καμία από τις δύο παραπάνω περιπτώσεις, καθώς και οι δυο έχουν δεχθεί έντονη κριτική.
Στην επιτροπή θα συζητηθούν επίσης ζητήματα που αφορούν τα ελαστικά, καθώς και το χρονοδιάγραμμα των grand prix.
Επιμέλεια: Περικλής Καλογερόπουλος
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.