Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1 και η πορεία του Σεμπάστιαν Φέτελ για τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του.
Ομάδες και πιλότοι λίγες ημέρες μετά το γκραν πρι της Κορέας, ταξιδεύουν στην Ιαπωνία για το 15ο γκραν πρι της σεζόν που το προσεχές τριήμερο θα φιλοξενηθεί στην Σουζούκα (11-13/10).
Η Σουζούκα για ακόμη μια χρονιά αναμένεται να βάλει τα καλά της, καθώς φέτος μπορεί να είναι το γκραν πρι που θα κρίνει τον Παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην Κορέα πανηγύρισε την όγδοη νίκη του τη φετινή σεζόν και πλέον έχει 77 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.
Μάλιστα, ο Γερμανός μπορεί να στεφθεί Παγκόσμιος αν πάρει τη νίκη και ο Αλόνσο πλασαριστεί ένατος ή πιο χαμηλά.
Βαθμολογία οδηγών
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 272
2. Φερνάντο Αλόνσο 195
3. Κίμι Ραϊκόνεν 167
4. Λιούις Χάμιλτον 161
5. Μαρκ Γουέμπερ 130
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 122
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 402
2. Ferrari 284
3. Mercedes 283
4. Lotus 239
5. McLaren 81
6. Force India 62
7. Sauber 31
8. Toro Rosso 31
9. Williams 1
Ομάδες και πιλότοι πρέπει να καταστρώσουν τη στρατηγική τους, έχοντας στη διάθεσή τους τη σκληρή και τη μεσαία γόμα της Pirelli. Καθοριστικό ρόλο στη Σουζούκα παίζει ο καιρός, με τη βροχή να έχει χαλάσει αρκετές φορές τα πλάνα των ομάδων.
Η Σουζούκα σε αριθμούς…
Όσον αφορά το σιρκουί, φέτος είναι η πέμπτη φορά που φιλοξενεί τις ομάδες της Φόρμουλα 1, ύστερα από το 2007-2008, χρονιές που οι πιλότοι είχαν τρέξει στο Φούτζι.
Η Σουζούκα είναι μια αρεστή πίστα στους περισσότερους πιλότους, εξαιτίας των γρήγορων στροφών. Νικητής θα είναι αυτός που θα δει την καρό σημαία, ύστερα από 53 γύρους, έχοντας διανύσει συνολικά 307.471 χιλιόμετρα, καθώς η πίστα έχει μήκος 5.807 χιλιόμετρα.
Στην Ιαπωνία, οι πιλότοι θα στρίψουν 18 φορές, δέκα από αυτές με δεξιά φορά, ενώ τις υπόλοιπες οχτώ με αριστερή.
Τη μέγιστη ταχύτητα, τα μονοθέσια την αποκτούν στην ευθεία πριν τη στροφή 16, όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 312 km/h, ενώ στο κιβώτιο έχουν 7η ταχύτητα. Η πιο γρήγορη στροφή, είναι η 12η, στην οποία τα μονοθέσια μπαίνουν με 285km/h με 7η στ κιβώτιο, την ώρα που οι πιλότοι δέχονται δύναμη της τάξεως των 2,3 G...
Ιστορία
Ο ταχύτερος γύρος είχε γίνει από τον Κίμι Ραϊκόνεν το 2005, που είχε γυρίσει σε χρόνο 1.31.540. Στο τελευταίο γκραν πρι στο πρώτο σκαλί του βάθρου είχε ανέβει ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος είχε εκκινήσει από την πολ ποζίσιον.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει κερδίσει επτά φορές στην Ιαπωνία, ενώ όσον αφορά τους κατασκευαστές η McLaren έχει εννιά νίκες, έναντι εφτά της Ferrari.
Κάντε μία βόλτα στη Σουζούκα με τον Μαρκ Γουέμπερ:
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.