Επικαιρότητα

Σπουδαία εκδήλωση της Toyota Ευρώπης στην Ελλάδα, παρουσία της Ολγας Κεφαλογιάννη

Πιστή στη φιλοσοφία της “Customer First”, η Toyota επιβράβευσε φέτος τους καλύτερους Eξουσιοδοτημένους Εμπόρους της στην Ευρώπη, επιλέγοντας ως τόπο την Ελλάδα και η Ολγα Κεφαλογιάννη ήταν εκεί.

Δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού. Καμία ευκαιρία προβολής της χώρας μας δεν αφήνει ανεκμετάλλευτη, προκειμένου να εμφυσήσει εμπιστοσύνη στους ξένους και αφετέρου να υπενθυμίσει τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που μπορούμε να παρέχουμε.

Στο Ζάππειο Μέγαρο, η Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε την Τετάρτη, 22 Μαίου 2013 τους νικητές των Βραβείων Ικανοποίησης Ευρωπαίων Πελατών ‘Ichiban’ για το 2012, κατά τη διάρκεια της βράβευσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία της ανώτατης διοίκησης της ΤΜΕ, αλλά και της υπουργού Τουρισμού, Ολγας Κεφαλογιάννη.

Είναι δεδομένο πως η ποιότητα ήταν και παραμένει η «Νο1» προτεραιότητα για την Toyota, όπως ορίζει το DNA της εταιρίας. Με γνώμονα αυτή τη φιλοσοφία, απονεμήθηκαν συνολικά 42 βραβεία σε εμπόρους από 32 αγορές, σε αναγνώριση των εξαιρετικών επιδόσεών τους στην ικανοποίηση πελατών, στους τομείς πωλήσεων και After Sales.
Μεταξύ των Ευρωπαίων Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων διακρίθηκε με το βραβείο Ichiban και η ελληνική επιχείρηση «ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ ΑΕ», η οποία εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης.

Περίπου 2.300 Ευρωπαίοι έμποροι αξιολογήθηκαν για τα αποτελέσματά τους στο πλαίσιο διαδικασίας συνεχούς παρακολούθησης των επιδόσεων, όπως προβλέπουν οι προδιαγραφές της εταιρίας. Με βάση μία πολύ απαιτητική σειρά κριτηρίων επιλογής, οι νικητές προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις με σκοπό να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών.

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας. Στη συνάντηση μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, που δραστηριοποιείται και στις πέντε ηπείρους. Μιας επιχείρησης που βασίστηκε στο όραμα, την καινοτομία, την αξιοπιστία, την ασφάλεια και την ποιότητα. Σε μια διεθνή διοργάνωση που στρέφει τα φώτα της στην Ελλάδα. Που με τον τρόπο αυτό, μας δίνει 'ψήφο εμπιστοσύνης' για τις αλλαγές που έχουμε πετύχει και τους περαιτέρω στόχους μας...», τόνισε μεταξύ άλλων η Ολγα Κεφαλογιάννη, η οποία έδωσε το στίγμα ότι η Ελλάδα χρειάζεται τους ξένους, είναι ανοικτή στις προκλήσεις και μπορεί να δώσει τη διαφορετικότητα που χρειάζονται.

Οφείλω να επισημάνω, ότι η Ελληνίδα υπουργός έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία κάνει εκατοντάδες παρουσιάσεις νέων μοντέλων σε όλη την Ευρώπη, με τη χώρα μας να έχει μετρημένες στα δάκτυλα των δύο χεριών ανάλογρες εκδηλώσεις την τελευταία δεκαετία! Τα αίτια πολλά: κακή αντίληψη ότι δεν υπάρχει αεροπορική εξυπηρέτηση, υψηλή φορολογία, απίστευτη γραφειοκρατία και... διαδηλώσεις!

Οι διαπιστώσεις είναι γνωστές στο Υπουργείο Τουρισμού που σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Πολιτισμού αλλά και Αγροτικής Ανάπτυξης, μπορούν να αλλάξουν τη μοίρα των εξελίξεων και η Ελλάδα - που πιστέψτε με διαθέτει εξαιρετικές προϋποθέσεις- μπορεί να βρει διαδικασίες να βγεί από το τέλμα.

Ο Didier Leroy, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της TME δήλωσε, επίσης: «Η Toyota έχει δεσμευτεί να προσφέρει ανώτερα προϊόντα και υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών. Σας ευχαριστούμε, νικητές των βραβείων Ichiban, που συνεχίζετε να πρωτοστατείτε και να αποτελείτε παράδειγμα προς μίμηση για τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουμε τους πελάτες μας ευτυχισμένους!»

Αοπό την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Τοyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, επεσήμανε πως «H ΤΟΥΟΤΑ ΜΟΤΟR EUROPE επέλεξε να διοργανώσει αυτή τη μεγάλη και σημαντική πανευρωπαϊκή εκδήλωση για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την υποστήριξή της στην χώρα μας, σε μια αναμφισβήτητα, δύσκολη περίοδο. Παράλληλα, η ΤΜΕ μ’ αυτό το τρόπο τιμά και την Τoyota Ελλάς, η οποία επί σειρά ετών είναι η πρώτη μάρκα στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών.»

‘Ichiban’ είναι Ιαπωνική λέξη δανεισμένη από το ‘Okyakusama Ichiban’ που σημαίνει ‘Customer First’ (ο Πελάτης Προηγείται), και το ‘Ichiban’ σημαίνει ‘πρώτος’ ή ‘Νο1. Από το 2007 που ξεκίνησαν τα ετήσια βραβεία Ichiban της TME, οι επιδόσεις των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Toyota στην ικανοποίηση των πελατών έχουν βελτιωθεί περίπου κατά 43% στις πωλήσεις και 34% στο After Sales, σύμφωνα με εσωτερική έρευνα ικανοποίησης πελατών Toyota που πραγματοποιείται στην Ευρώπη.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x