Για τη σειρά ρούχων που κυκλοφόρησε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 ο Ηλίας Μιχαλαριάς.
Ο πρόεδρος των τμημάτων των πράσινων μίλησε για την ενδιαφέρουσα κίνηση του συλλόγου και την ανταπόκριση που έχει απ’ τον κόσμο του Παναθηναϊκού, ενώ αναφέρθηκε και στο νέο μέτρο φορολογίας των τμημάτων που τους στερεί μεγάλο μέρος των εσόδων.
Αναλυτικά όσα είπε στην εκπομπή «Playball» με τους Μάνο Ζερβάκη και Βαγγέλη Νερατζιά:
Για τη σειρά ρούχων του Παναθηναϊκού: «Εδώ και ενάμιση χρόνο ο Παναθηναϊκός έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να ντύσει τα τμήματά του, χωρίς να συνεργαστεί με μεγάλη αθλητική εταιρία, καθώς δεν ενδιαφέρονται για μικρότερα τμήματα που υπάρχουν στο σύλλογο. Το βάρος της ένδυσης των τμημάτων είναι μεγάλο έξοδο για κάθε σύλλογο, γι’ αυτό αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε ένα πρότζεκτ ελληνικής παραγωγής, ώστε να είναι ακριβώς όπως τα θέλαμε. Πρόπερσι κάναμε μια μελέτη για μια επένδυση σε ελληνική παραγωγή ρούχων, ώστε και να ντύσουμε τα τμήματά μας και να βγάζουμε τα απαραίτητα έσοδα από πωλήσεις προκειμένου να συνεχίζεται η παραγωγή.
Το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχαμε το “κανάλι” να πουλήσουμε τα προϊόντα. Ένα μαγαζί ήταν ένα πρότζεκτ που δεν ήμασταν έτοιμοι να σηκώσουμε. Έτσι ήρθαμε σε συμφωνία με το PAO Shop. Συμφωνήσαμε να δίνουμε χώρο στο γήπεδο και αυτοί να αναλάβουν την πώληση των ρούχων, με τα έσοδα να πηγαίνουν στον σύλλογο».
Για τον εμπνευστή των σχεδίων των ρούχων: «Τα ρούχα έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά από φιλάθλους-φίλους μας, παρακολουθώντας τις τάσεις της αθλητικής μόδας και τον σπορ ντυσιμάτων. Δεν μιλάμε μόνο για ρούχα των αθλητών κατά τη διάρκεια των αθλητικών τους υποχρεώσεων, αλλά και για casual ρούχα και αξεσουάρ».
Για το αν γίνεται κάποιος έμπορος να προμηθευτεί τα προϊόντα: «Βεβαίως, μπορεί να επικοινωνήσει με τον Παναθηναϊκό και θα τον φέρουμε σε επαφή με τους προμηθευτές. Ο Παναθηναϊκός βάσει του καταστατικού και της όλης λογικής που έχει, δεν έχει δικαίωμα να το κάνει, γι’ αυτό και συνεργάζεται με προμηθευτές, που προμηθεύουν το PAO Shop με κάποια ρούχα και αποδίδονται τα κέρδη, μέσω χορηγίας, Παναθηναϊκό».
Για το πότε τέθηκαν στην διάθεση του κοινού: «Τα ρούχα κυκλοφόρησαν για το ευρύ κλοινό κυκλοφόρησαν πρόσφατα. Κυκλοφορούν κάποια από τη στιγμή που άνοιξε το ΠΑΟ Shop και στα μπαζάρ που έχει κάνει η ΠΑΕ τα τελευταία χρόνια, όμως τότε δεν υπήρχε ευρεία γκάμα προϊόντων όπως τώρα».
Για το αν υπάρχει ενδιαφέρον απ’ τον κόσμο: «Δεν μπορώ να ξέρω 100% για τη δουλειά που γίνεται στο PAO Shop, όμως όταν βγάζαμε κάποια ρούχα στο μπαζάρ γινόταν χαμός. Εξαφανιζόταν τα ρούχα του ερασιτέχνη πριν από όλα τα υπόλοιπα. Ακόμα δεν έχουμε μπει στον χώρο του ίντερνετ. Θα συνεργαστούμε με ένα online shop και στο διαδικτυακό κατάστημα του PAO shop».
Για το σήμα των προϊόντων: «Το brandname είναι το ΠΑΟ και το σήμα είναι ένα Π που περιλαμβάνει το Α και το Ο. Αυτό το λογότυπο υπάρχει σε μια και μοναδική θύρα του γηπέδου. Στην πόρτα της θύρας 5. Η πόρτα αυτή υπάρχει όσο θυμάμαι το γήπεδο και αυτό το σημάδι ήταν πάνω της πάντα. Το βλέπαμε και μας είχε κάνει εντύπωση, όταν ψάχναμε κάτι ξεχωριστό αποφασίσαμε να το χρησιμοποιήσουμε».
Για το οικονομικά προβλήματα που υπήρχαν στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό: «Η αλήθεια είναι ότι μπαίνουν σε μια σειρά. Χθες μας ήρθε μια εγκύκλιος απ’ το Υπουργείο Οικονομικών, που αναφέρει πως μπαίνει φορολογία στο 10% των εσόδων από τα εισιτήρια, ενώ είχαμε αφορολόγητο, όπως γίνεται σε όλους τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Δεν έχουμε και δεν θέλουμε να κρύψουμε κάτι απ’ τα έσοδά μας. Γίνεται επιδρομή σ’ αυτά και δεν υπάρχει πουθενά. Ας έρθει κάποιος να μας αποδείξει ότι έχουμε οποιοδήποτε κέρδος και θα φορολογηθούμε αναλόγως».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.