Έτσι, ο ΣΕΓΑΣ εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας, κατηγορώντας ευθέως την εταιρία που έχει αναλάβει την υπόθεση για σαφείς παραλείψεις και επιφυλάσσεται κατά παντός νόμιμου δικαιώματός του.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Ο ΣΕΓΑΣ εκφράζει την οργή και την απογοήτευσή του για την αδυναμία της αεροπορικής εταιρείας να παραδώσει έγκαιρα, όπως όφειλε, τα κοντάρια της Νικόλ Κυριακοπούλου στο Γκέιτσχεντ.
Με δεδομένο ότι τα κοντάρια του Φιλιππίδη έφτασαν κανονικά στον προορισμό τους, είναι φανερό ότι ο προγραμματισμός των πτήσεων ήταν ο σωστός και ότι το πρόβλημα προέκυψε από λάθη παράλειψης της εταιρείας, για τα οποία ο ΣΕΓΑΣ επιφυλάσσεται να ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά του.
Το μείζον για εμάς δεν είναι η απώλεια βαθμών, το μείζον είναι ότι μία αθλήτρια μας, εξαιτίας των λαθών της εταιρείας, δεν έχει σήμερα την ευκαιρία να αγωνιστεί».
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.