Επικαιρότητα

Ψήφο εμπιστοσύνης σε tax free προϊόντα δίνουν οι τουρίστες

Η μέση δαπάνη ενισχύθηκε από τις καλές επιδόσεις από χώρες εκτός ευρωζώνης λόγω ευνοϊκής ιστοτιμίας νομίσματος

Σημαντική βελτίωση παρουσιάζουν οι πωλήσεις tax free προϊόντων σε ετήσια βάση στην Ευρώπη τον Αύγουστο του 2016 σε σύγκριση με την ετήσια διαφορά για τον Ιούλιο του 2016, καθώς «έκλεισαν» με μείωση 3% έναντι της βουτιάς κατά 20% που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο, σύμφωνα με τον δείκτη Tax Free Shopping (TFS) της εταιρίας Global Blue.

Η σημαντική αυτή βελτίωση στην Ευρώπη αποδίδεται στην αλλαγή προτίμησης προορισμών, με τη ζήτηση για ταξίδια να μετατίθεται προς την κεντρική και νότια Ευρώπη. Οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, ιδίως οι Κινέζοι, απομακρύνθηκαν από τους παραδοσιακούς προορισμούς (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία) προτιμώντας πιο «ασφαλείς» επιλογές όπως η Τσεχία, η Ισπανία και οι κρουαζιέρες στη Σκανδιναβία.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x