Ο υγρόψυκτος 471 κ. εκ., 4-χρονος κινητήρας, με 4 βαλβίδες για κάθε έναν από τους 2 εν σειρά κυλίνδρους έχει αντικραδασμικό άξονα για αυξημένη άνεση και αποδίδει τα 47 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 43 Nm στις 7.000. Σε αυτό το φάσμα στροφών, το CBR πλησιάζει προς τον χαρακτήρα των supersport της Honda, ενώ πιο κάτω συνεχίζει να λειτουργεί γραμμικά και δίνει τη δυνατότητα στους λιγότερο έμπειρους αναβάτες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στη μοτοσικλέτα.
Σταθερό στην είσοδό του στη στροφή, ακόμη κι αν συναντήσει ανωμαλία, με το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου «διαμάντι», το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και το ρυθμιζόμενο Pro-link πίσω αμορτισέρ να συνεργάζονται άψογα προσφέροντας ομοιογενή συμπεριφορά.
Τα ομαλής κορώνας ελαστικά διαχειρίζονται το άκρως ικανοποιητικό γκάζι για να βγεις απροβλημάτιστα από τη στροφή και να …στίψεις το CBR σε σφιχτό στροφιλίκι. Εσύ κινείσαι άνετα πάνω του λόγω της άψογης εργονομίας. Ο δίσκος των 320 χιλ. με τη δαγκάνα 2 εμβόλων μπροστά και ο 240 χιλ. δίσκος με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με το -στάνταρ και υποχρεωτικό- «πανέξυπνο» ABS που επεμβαίνει μόνο όσο και όταν χρειαστεί.
Εντός πόλης, το υπέρ-αρκετό κόψιμο του τιμονιού, η καλά συγκεντρωμένη μάζα των 194 κιλών (πλήρες υγρών), τα 140 χιλ. από το έδαφος, το μικρό ύψος σέλας (785 χιλ.), τα υψωμένα κλιπ-ονς καθιστούν το CBR500R πανεύκολο. Στα φανάρια δύσκολα κάποιος θα αντισταθεί να το κοιτάξει. Στα 6.600 Ευρώ, καλύπτει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου εντός και εκτός πόλης, προσφέρει όσα απαιτείς από ένα Honda σε αυτή την τιμή και περισσότερα από ό,τι περιμένεις στη συγκεκριμένη κατηγορία!
Με 6 ταχύτητες στο κιβώτιο, 15,7 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ και κατανάλωση μόνο 4,5 λίτρα/100 χλμ. (λόγω PGM-FI ψεκασμού), του λείπει μόνο μία ψηλότερη ζελατίνα από τα αξεσουάρ της Honda για άνετα ταξιδάκια με συνεπιβάτη και 120-140 χλμ./ώρα. Ο τελευταίος δεν κάθεται πολύ ψηλότερα από τον αναβάτη και η παραμονή στη σέλα κάθε άλλο παρά κουραστική είναι και για τους δύο. Τώρα αν είσαι μόνος σου, μπορείς κρυμμένος πίσω από το φαίρινγκ να δεις εύκολα τα 180 χλμ./ώρα και λίγα παραπάνω στο πλήρως ψηφιακό όργανο.
Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος
Διαβάστε περισσότερες δοκιμές στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.