Αντλώντας έμπνευση από τη νέα της καμπάνια «Cities of the World», η Heineken «κερνάει» διαδρομές με ταξί μέσα στην πόλη και σε προκαλεί να αφήσεις στην άκρη τη ρουτίνα της καθημερινότητας για να ανακαλύψεις τα κρυμμένα μυστικά της.
Σε συνέχεια της αλλαγής του ονόματός της σε Πράσινη,αλλά και της καμπάνιας«Γίνεται», που στόχο είχε να μεταδώσει κύματα αισιοδοξίας σε όλη την Ελλάδα, η Heineken χαρίζει τώρα πάνω από 10.000 διαδρομές με ταξί. Γιατί όταν σκέφτεσαι «Γϊνεται», όλα είναι δυνατά, ακόμα και η πόλη σου να σου αποκαλύψει τις κρυφές της πτυχές και τις άγνωστες ομορφιές της, που ενώ βρίσκονται δίπλα σου,μέχρι τώρα λίγοιγνωρίζουν.
Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Heineken δημιούργησε και κυκλοφορεί συλλεκτικές φιάλες με τα ονόματα μεγάλων πόλεων στον κόσμο, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και οι δικές μας: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο!
Η ολοκληρωμένη καμπάνια περιλαμβάνει ακόμα, νέο τηλεοπτικό σποτ, μεγάλο πανελλαδικό διαγωνισμό, outdoor διαφήμιση, ραδιοφωνικά σποτ, online ενέργειες και τις συλλεκτικές φιάλες με τα ονόματα των πόλεων.
Η νέα καμπάνια ξεκινάει δυναμικά, μετομεγάλο πανελλαδικό διαγωνισμό, που πραγματοποιείται από την Heinekenσε συνεργασία με το Taxibeat . Από τις 15 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 26 Οκτωβρίου,10 νικητές, κάθε ώρα,κάθε μέρα, από όλη την Ελλάδα, κερδίζουν διαδρομές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Πάτρα!Πώς; Βρες το κωδικό που κρύβει το καπάκι της αγαπημένης σου μπίρας και μπες στο site της Heineken (www.heineken.gr) ή στείλε SMS στο 54260 και δες αν είσαι εσύ ένας από τους 10.000 τυχερούς που κερδίζουν τις διαδρομές τους μέσα στις τέσσερις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Μείνετε συντονισμένοι, καθώς ακόμα περισσότερες εκπλήξεις σας περιμένουν να τις ανακαλύψετε μέσα στην πόλη σας! #skepsouginetai
Heineken. OpenYourWorld
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.