Με 160 άλογα να βγαίνουν από τον 999 κ. εκ., 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα και βάρος 207 κιλά (πλήρες υγρών) το S 1000 R υπόσχεται εκρηκτικές επιδόσεις. Τα standard ASC (Automatic Stability Control - σύστημα ευστάθειας που αποτρέπει το ανεξέλεγκτο σπινάρισμα του πίσω τροχού, τις σούζες και φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί) και Race ABS (που ενεργεί συνδυασμένα και στο πίσω φρένο, επίσης μπορεί να απενεργοποιηθεί) αναλαμβάνουν να κάνουν αυτές τις επιδόσεις πραγματικότητα με ασφάλεια και μέσω δύο modes, το Road και το Rain για διαφοροποιημένη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες.
Οι μηχανικοί της BMW «γέμισαν» τις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα με νέο πρόγραμμα διαχείρισης, νέες εισαγωγές καυσίμου στην κεφαλή και διαφορετικού προφίλ εκκεντροφόρους. Έτσι, το S 1000 R να αποδίδει 10 Nm παραπάνω ροπή από το S 1000 RR μέχρι τις 7.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 112 Nm στις 9.250 στροφές και τους 160 ίππους στις 11.000 σ.α.λ.
Τα παραπάνω αναλαμβάνουν να τα διαχειριστούν, ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 μπροστά και 190/55-17 πίσω, φρένα με 2 δίσκους 320 χιλ. και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και με ένα δίσκο 220 χιλ. και 2πίστονη δαγκάνα πίσω από τη Brembo, ενώ το πακέτο συμπληρώνουν το ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλ. και το αμορτισέρ με μοχλισμό, τα οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενα.
Στα προαιρετικά ηλεκτρονικά, το DTC (Dynamic Traction Control) και το DDC (Dynamic Damping Control - στις αναρτήσεις) υπόσχονται αγωνιστική τεχνολογία μέσω δύο επιπλέον modes, το Dynamic και το Dynamic Pro για τους ανήσυχους και τα track days. Περισσότερο από πλήρης είναι και η ενημέρωση που λαμβάνει ο αναβάτης από το ψηφιακό όργανο της μοτοσικλέτας που συνοδεύει το αναλογικό στροφόμετρο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ένδειξη σχέσης κιβωτίου και επιλεγμένου riding mode, χρονόμετρο γυρολογίου και ρυθμιζόμενο quick-shifter!
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.